• De laatste tijd heb ik voor mezelf een aantal dingen bereikt. Wel dat vond ik. Tot er iemand kwam die alles weer even de grond in boorde. Dat is eigenlijk de reden waarom ik weer wil gaan schrijven.
    Als ik schrijf kan niemand dat voor mij onderuithalen of wissen. Het is voor mij en mij alleen. Niemand hoeft het mooi te vinden als ik er maar blij mee ben. Niemand kan de woorden die ik schrijf wissen, anders dan de dingen die ik letterlijk gemaakt heb of zichtbaar veranderd heb.
    Niemand kan zorgen dat de woorden veranderen, dat is wat schijven voor mij zo mooi maakt. Dat is de reden waarom ik schreef en nu weer ga schrijven.

    Wat is jullie motivatie/de reden dat jullie schrijven?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Demesne schreef:
    Ik schrijf omdat ik dan kan voor één enkel moment de hele wereld kan vergeten en naar een mooiere en betere plek kan gaan, ook al is het alleen in mijn hoofd. Alles veranderd, of het nu de wereld is waarover ik schrijf of personen die ik tot leven (probeer te) wekken. Het voelt gewoon goed.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Melancholia schreef:
    Ik zie het als een manier om te ontsnappen aan de realiteit.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Because I freaking love doing it, i love being in controll, and i love to create my own worlds.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Melancholia schreef:
    Ik zie het als een manier om te ontsnappen aan de realiteit.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Omdat er anders één keer in de zoveel tijd een waterval van fantasie uit mijn mond komt en ik mensen ga irriteren:W En als ik het opschrijf kan ik dat tegenhouden en zet ik mezelf ook niet voor gek:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Defensive schreef:
    Ik schrijf omdat ik een enorme fantasiewereld heb en die gewoonweg érgens kwijt moet.

    Saph schreef:
    Because I freaking love doing it, i love being in controll, and i love to create my own worlds.


    comfort in c h a o s

    LordSarita schreef:
    Als ik niet schrijf word ik letterlijk gestoord van mijn fantasie en kan ik me eigen niet meer concentreren op andere dingen :'D


    Dit. Echt helemaal dit. Ik heb in mijn hoofd zovéél verhalen en als ik die niet opschrijf, word ik serieus gek.


    Deep inside, I've never felt alive

    Heel eerlijk? Ik heb geen idee. Maar het geeft me een goed gevoel en ik houd van de personages die ontstaan. Ik vind het geweldig om te zien hoe ze hun eigen leven beginnen te leiden en hoe ze, zelfs al leven ze eigenlijk alleen in mijn verbeelding, me steeds weer weten te verrassen. Bovendien is het spelen met woorden, ze zo draaien dat ze ook echt iets uitdrukken, ook altijd heel interessant. En niet in de laatste plaats ben ik dol op het verzinnen van een verhaallijn. Het is net een puzzel. Je hebt een vaag idee in je hoofd, maar je komt alleen bij het totaalplaatje uit als je alle kleine wendingen in het plot en toevallige gebeurtenissen tot één kloppend geheel weet te voegen. Het geeft een geweldig gevoel als dat lukt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Saph schreef:
    Because I freaking love doing it, i love being in controll, and i love to create my own worlds.

    Simpelweg dat. :Y)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Square schreef:
    Heel eerlijk? Ik heb geen idee. Maar het geeft me een goed gevoel en ik houd van de personages die ontstaan. Ik vind het geweldig om te zien hoe ze hun eigen leven beginnen te leiden en hoe ze, zelfs al leven ze eigenlijk alleen in mijn verbeelding, me steeds weer weten te verrassen. Bovendien is het spelen met woorden, ze zo draaien dat ze ook echt iets uitdrukken, ook altijd heel interessant. En niet in de laatste plaats ben ik dol op het verzinnen van een verhaallijn. Het is net een puzzel. Je hebt een vaag idee in je hoofd, maar je komt alleen bij het totaalplaatje uit als je alle kleine wendingen in het plot en toevallige gebeurtenissen tot één kloppend geheel weet te voegen. Het geeft een geweldig gevoel als dat lukt. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Daar waar mijn fantasie werkelijkheid kan worden.


    a figment of your imagination

    Omdat ik dan de wereld die ik in mijn hoofd heb, ergens kan opschrijven. Anders ontplof ik, haha. Ik vind het leuk om te fantaseren en dat te kunnen opschrijven; zo lijkt het net echt.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Defensive schreef:
    Ik schrijf omdat ik een enorme fantasiewereld heb en die gewoonweg érgens kwijt moet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I write cause I'm tired of speaking meaningless words.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!