• De stelling van deze week luidt:
    Ze moeten meer bunkers bouwen, je weet maar nooit.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    xlufjoetoexx schreef:
    Oneens. Tegenwoordig wordt er oorlog gevoerd met nucleaire wapens, dus al zouden er extra bunkers zijn, we zouden toch nooit aan die stralingen kunnen ontsnappen, aangezien het honderden, duizenden, misschien wel miljoenen jaren kan duren voor de stralingen verdwenen zijn en zo lang leven wij als mens niet.
    Dus nee, dat heeft tegenwoordig toch geen zin meer.


    Dit. En daarbij, wat voor een teken zouden we dan wel niet geven aan andere landen als wij ons land vol met bunkers zetten? Alsof we één of ander plan aan het beramen zijn. Dàn ga je pas iets uitlokken!


    If we had not a soul, music would have created it.

    MeatLoaf schreef:
    Jaaaaaaa. Ik ben ook gelover van 2012 enzoooo, dus ik ben hartstikke eens
    Dan heb je niks aan je bunker.


    Today will be Girl's Day party with you~

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Dit. En daarbij, wat voor een teken zouden we dan wel niet geven aan andere landen als wij ons land vol met bunkers zetten? Alsof we één of ander plan aan het beramen zijn. Dàn ga je pas iets uitlokken!


    Behalve dat het vrij duidelijk is dat Nederland geen kernwapens heeft en ook geen installaties om ze mee af te schieten <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Oneens. En daarbij, er zijn nog genoeg bunkers in NL te vinden, mocht er iets gebeuren. Er dreigt geen gevaar, dus vind ik dat ze beter hun geld ergens anders in kunnen steken.


    I love you Tim

    Discord schreef:
    (...)

    Behalve dat het vrij duidelijk is dat Nederland geen kernwapens heeft en ook geen installaties om ze mee af te schieten <_<


    België hierzo.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nee, dat vind ik niet.
    Ten eerste kan je er wel vrij gerust in zijn dat er nu hier niet zomaar ineens een oorlog komt, en ten tweede zou ik me écht niet op mijn gemak voelen als het hier ineens vol zou staan met bunkers. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Taize schreef:
    Neh, dat vind ik een verkeerde instelling om mee te leven.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    1 woord, geldverspilling.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Taize schreef:
    Neh, dat vind ik een verkeerde instelling om mee te leven.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    ze moeten gewoon een ondergrondse stad bouwen in elk land 2 of 3 en wanneer er een oorlog komt zoveel mogelijk mensen erin xD


    als je iets van mij leest, geef dan a.u.b. ook een reactie :D

    Ze moeten meer belastingsgeld van me vragen om die klotebunkers te bouwen, ja, echt wel! Nee, ik ben het daarmee oneens. Niks te bunkers. We gaan sowieso dood.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nee, dat is wel heel pessimistisch. En stiekem ben ik claustrofobisch en als de dood voor bunkers.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    eens,er kan altijd weer wat gebeuren.Dan wil ik wel veilig zijn(krul)

    Oneens. Stel dat wij opeens allemaal bunkers gaan bouwen, dan merken de andere landen dat ook wel en dan denken zij dat wij een oorlog verwachten, waardoor zij dat vanzelf ook gaan verwachten en zich agressief gaan gedragen. Dus als je bunkers bouwt, ga je ook bunkers nodig hebben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Cherokees schreef:
    Oneens. Geef vrouwen gewoon de macht en er komt nooit weer een oorlog. (bloos)


    ^ En de bitches? ;)

    Neh, geen bunkers, geldverspilling, paniek zaaien, en dan nog, we doen het allang zat zonder bunkers en ik leef nog steeds.


    Everything is great when you don't give a shit.