• De stelling van deze week luidt:
    Ze moeten meer bunkers bouwen, je weet maar nooit.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherokees schreef:
    Oneens. Geef vrouwen gewoon de macht en er komt nooit weer een oorlog. (bloos)


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    xlufjoetoexx zei op 15 jan 2012 - 11:13
    Oneens. Tegenwoordig wordt er oorlog gevoerd met nucleaire wapens, dus al zouden er extra bunkers zijn, we zouden toch nooit aan die stralingen kunnen ontsnappen, aangezien het honderden, duizenden, misschien wel miljoenen jaren kan duren voor de stralingen verdwenen zijn en zo lang leven wij als mens niet.
    Dus nee, dat heeft tegenwoordig toch geen zin meer. .


    mee eens :Y)

    en toen las ik dit .......

    Cherokees schreef:
    Oneens. Geef vrouwen gewoon de macht en er komt nooit weer een oorlog. (bloos)


    oke en daar ben ik het ook mee eens :Y)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:57 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Het enige was ons nu rest is een ondergronds infiltratiesysteem maken en langzaam de mannen van hun troon afstoten. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MissesHoran schreef:
    Eens. Gevaar kan uit elke hoek komen, je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, want de bunkers kunnen ook voor andere dingen gebruikt worden. Sowieso vind ik het nu best eng met die kernwapens van Irak of Iran ofzo.. En in die bunkers kan het echt heel gezellig zijn met vrienden. ;)

    quirinaaaxx schreef:
    Ja, want de bunkers kunnen ook voor andere dingen gebruikt worden. Sowieso vind ik het nu best eng met die kernwapens van Irak of Iran ofzo.. En in die bunkers kan het echt heel gezellig zijn met vrienden. ;)

    Die bunkers zullen ons nooit gaan beschermen tegen de stralingen van zo'n kernwapen. Wij zijn dan al lang en breed dood!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee, want je kunt nooit genoeg bunkers maken voor iedereen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ben ik de enige die zich afvraagt wie 'ze' zijn?:W


    everything, in time

    De Belgische regering heeft nu al problemen met hun begroting. Laat staan dat zij de bouw van bunkers gaan financieren. x)

    Daarbij, bunkers maken voor +7 miljard mensen is onmogelijk. Kijk eens naar arme landen. Sommige mensen daar kunnen zich nog niet eens een kort veroorloven, laat staan een bunkerplaatsje.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Acadia schreef:
    waarom nieuwe bouwen als ze ook de oude kunnen opknappen... trouwens er is waarschijnlijk toch geen geld voor XD




    Met jou ben ik het eens!!


    Life is full of fake people

    Lol oneens.


    -

    Humble schreef:
    Ben ik de enige die zich afvraagt wie 'ze' zijn?:W
    Nope, ik vroeg het me ook al af. (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Taize schreef:
    Neh, dat vind ik een verkeerde instelling om mee te leven.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als ze al het geld dat ze in oorlog stoppen, nou een voor iets nuttigs gebruiken, zou de wereld er een stuk beter uitzien


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube