• Ik moet altijd veels te vroeg opstaan, tussen half 6 en 6 uur, afhankelijk van wat ik met mijn haar en make-up doe.... Haha

    At what times does your alarm clock goes off?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    4 uur gaat mijn wekker af.

    Ligt eraan of ik nog huiswerk moet maken, maar normaal gesproken 7:00. Om 8:15 ga ik naar school toe.
    In het weekend word ik meestal wakker rond 10:40, maar nu ben ik verkouden en heb ik de hele nacht lopen hoesten > <.


    i put the fun in funeral

    School: 6:50, 6:40.
    Weekend: No alarms allowed.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    School, meestal 5 over 7 - tenzij ik 1e uur vrij heb of zo. Drie kwartier voordat ik naar school ga, wordt ik meestal wakker. En het weekend staat ie uit. (:

    School; half 7.
    werken: half 8.
    vrij; half 10.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    kwart voor 7

    School: kwart voor zeven of kwart voor 8. Op maandag tot Woensdag heb ik het eerste les en op Donderdag en Vrijdag heb ik het eerste vrij
    Weekend: Ik zet geen alarm omdat ik mijn moeder heb die me altijd veel te vroeg mijn bedje uittrommelt(toch kreeg ik het voor elkaar om mij gisteren bijna twee uur te verslapen)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ligt eraan, heb een bijzonder rooster. Wel altijd anderhalf uur voor ik naar de bushalte moet, zodat ik rustig kan douchen, koffie drinken met een sigaretje, lenzen indoen, haar en make-up doen en ontbijten (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gumi schreef:
    Voor school om kwart over 7. In het weekend gaat ie niet af :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Gumi schreef:
    Voor school om kwart over 7. In het weekend gaat ie niet af :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Half 7 *kreun*
    In het weekend doe ik niet aan vroeg opstaan.


    I am an idiot, I move.

    Kwart over 7, ik ben niet het type dat uren voor de spiegel staat en soms lig ik tot half 8 in mijn bed.


    we've only said goodbye with words

    Mirth schreef:
    In de week: 07.30
    Zaterdag: 10.00
    Zondag = uitslapen (;


    You've cat to be kitten me right meow.

    Dat ligt eraan hoe laat ik op school moet zijn en of ik thuis ben of bij mijn vriend. Maar als ik gewoon het eerste uur moet beginnen en ik ben thuis, dan om 7 uur, ben ik bij mijn vriend dan om half 7.
    En in het weekend staat ie eigenlijk altijd uit, behalve als ik iets afspreek in de ochtend/eind van de ochtend.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Tussen 6.00 en 6.30 (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 13:27 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.