• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    ik open mijn ogen kijk op mijn horloge bijna tijd denk ik opgelucht.
    als ik aan André denk begin ik meteen te dromen en val ik wer in slaap dus ik kijk maar naar de wolken


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Gast, wat heb jij!?" Zeg ik als Levi weer van zijn stoel valt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Maya je komt telaat in de les (lol) )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (ik heb geen les)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (ik zit nog buiten vanaf de ochtend)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Ik krijg een rood hoofd van het lachen en maak weer een opmerking 'Hey André je vriendinnetje komt te laat! ben je haar vergeten de klas in te tillen?' en ik rol op mijn rug en sla op de grond


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (je hebt wel les, dit is gesamelijk)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    "Wie is Aiden?" vraag ik me luidop af tot ik besef dat Mary opgenomen heeft.
    "Mary wat doe je?" vraag ik verontwaardigd. "Wil je serieus de eerste beste rotjob aanvaarden die je maar kan krijgen om uiteindelijk aan niks beters te raken? Kom terug naar school, ik zou toch het restaurant vragen of er nog plek voor je was. Wat bezielt je?" ratel ik aan een stuk door.

    Irial

    Zo gewoon mogelijk wandel ik het lokaal binnen. Gelukkig is er nog een plekje aan het raam vrij. Ik doe het raam open en ga zitten. De frisse lucht doet me goed. Mijn trui plakt aan mijn lijf van het zweten net.
    Ik probeer niks te doen wanneer Kyle naast me komt zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    André

    "Ow, K*t!" Ik sta op en ren het lokaal uit, buiten adem kom ik bij Maya aan. "Sorry, sorry, sorry." Zeg ik en kijk haar smekend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Charlie..." Ik glimlach even.
    "Dit is echt niet persoonlijk. Ik wil gewoon op mijn eigen benen leren staan, ik wil dit zelf kunnen."
    Ik zucht en kijk rond.
    "Je mag altijd mee? Ik sta net buiten de schoolpoort."
    Met een hand zoek ik in mijn tas naar mijn sigaretten. Ik heb er zo een nodig nu.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik zucht even als ik naast hem ga zitten en leg mijn hoofd even op de koele tafel. "Veels te warm." Grinnik ik naar Irial en knipoog naar hem. Ik pak mijn truitje even vast en beweeg hem voor te luchten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    opeens staat André voor me Sorry sorry hijgt hij en hij kijkt me smekend aan.
    ik pak zijn hoofd vast met bijde handen en lach maakt niet uit en ik geef hem een kusje op zijn neus.
    meteen schaam ik me weer en ik trek mjn hemd naar beneden


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    'ow K*t!' schreeuwt André en ik lach nu zo hard dat ik niet meer kan ademen en ik heb een rood hoofd 'Hilarisch!' schreeuw ik lachend


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik voel me rood worden. "Zal- Zal ik je dan maar menemen naar de les?" Ik til haar op en loop de school binnen, richting het lokaal. Als ik binnenkom zie ik Levi nog helemaal plat liggen, ik zet Maya op een stoel vlak bij mij en Levi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi
    'hiehiehiehie' lach ik en ik maak nog meer andere rare geluiden van het stikken.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira