• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Char," zegt Donna wanneer ik haar voorbijloop. "Wat is er?"
    "Niks, ik voel me niet zo lekker," zeg ik snel waarop ik doorloop.
    Hier wilde ik het niet over hebben met Donna. Een vaag vermoeden borrelt in me op wie Michael in gedachten had. Ik wandel gewoon verder tot ik buiten ben. Ik plof in het gras en stuur een sms naar Mary.
    "Waar ben je?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    na een tijdje komt André naast me zitten 'en, lekker verveelt?' vraagt hij lachend. 'Kon beter' antwoord ik 'volgens mij was ik in slaap gevallen onder die boom'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donna
    Ik loop achter Charlotte aan.
    "Char?" roep ik en ik ga naast haar zitten.
    "Je voelt je wel goed." zeg ik streng.
    "Vertel me wat er is. Mijn mond is op slot. Ik heb jaren lang geheimen geheim gehouden. Ik kan dat."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Bel," zegt Kyle hijgend.
    Ik blijf nog even liggen en raap zijn broek op die ik met een grijns in zijn gezicht gooi.
    "Oké dan," zucht ik een beetje tegen mijn zin waarop ik ook mijn kleren zoek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (samenvatting???)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Lol." Zeg ik en pas de boeken die ik met een plof op de tafel gooi. "Ik heb wat met Lilly gepraat." Zeg ik en glimlach even naar Levi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk even, en zie Donna al aankomen. Ik had gelijk. Ik zucht even en sluit de poort achter me. Damn, dat ding maakt veel lawaai.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik rol met mijn ogen en stop alle emoties terug weg wanneer ik iemand mijn naam hoor roepen. Dan komt Donna naast me zitten.
    "Je voelt je wel goed," zegt ze streng. "Vertel me wat er is. Mijn mond is op slot. Ik heb jaren lang geheimen geheim gehouden. Ik kan dat."
    "Ik wil het er niet over hebben Donna, no offence," zeg ik zonder haar aan te kijken.
    Ik trek een paar sprietjes gras uit de grond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik krijg een broek in mijn gezicht gegooit. "Oké dan. " Zucht hij en zoekt zijn kleren bij elkaar. Ik lach even en trek dan met moeite alles aan, omdat ik helemaal zweet gaat het nogal stroef. Ik kijk in de auto spiegel en die mijn haar een beetje in model terug. Daarna wacht in ongeduldig tot Irial ook alles aan heeft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lin geef je zus effe en korte samenvatting. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    'ik heb wat met Lilly gepraat' zegt André met een glimlach 'en toen kuste je haar en toen gingen jullie trouwen en ik leef lang en gelukkig!' Lach ik melig 'sorry maar ik kon het niet laten'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (nee doe ik niet geen zin in (puh) )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    Ik kijk op mijn gsm. Een sms van Charlie.
    Buiten school. Op zoek naar een job x, antwoord ik terug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mensen, ik ga even Harry Potter spel doen]


    26 - 02 - '16

    André

    "Ha ha," Zeg ik sarcastisch. "Nee, ik vind Lilly niet leuk. Ze is een leuke meid, maar niet leuk leuk." Zeg ik eerlijk, en kijk serieus naar Levi die lacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.