• Wie van jullie lezen er graag verhalen zonder beroemde mensen?

    Tell me (flower)


    ' Nyctophilia '

    Ik lees dolgraag onbekende personen, het liefst in het genre romantiek en/of drama. Alleen voor fanfics van Gossip Girl en Glee maak ik af en toe een uitzondering, maar verder heb ik het liefst verhalen zonder beroemde mensen :3


    “Love is a contradiction.”

    Me. :] Ligt er natuurlijk wel aan waar het verhaal over gaat.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Als er beroemde mensen in zitten hoef ik het verhaal al niet meer te lezen (op hp na dan).


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik lees nooit fanfiction met bekende personen zoals Justin Bieber, Tokio Hotel of One Direction, maar ik lees ook bijna geen verhalen met onbekende personen. Dat eerste omdat het vaak weinig meer te maken heeft met de persoon waar het over gaat en ik sowieso niet voldoende fangirl van wie dan ook ben om dat soort fictie over ze te willen lezen of schrijven, en dat tweede omdat het gewoon moeilijk is om goede verhalen van dat soort te vinden. Om een verhaal met onbekende personen echt interessant te maken heb je een goede schrijver en een heel sterke verhaallijn nodig, en die combinatie komt wel voor maar is zelden. Daarom houd ik het vooral bij fanfiction gebaseerd op boeken of series, en lees ik echte boeken als ik onbekende personen wil. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik lees alleen verhalen met onbekende personen, omdat ik fanfiction vaak teveel om de beroemde persoon vind draaien (logisch, daarom is het fanfiction... --'). Ik bedoel dat er over het verhaal weinig wordt nagedacht en de naam alleen als attractiemiddel wordt gebruikt. Ze verzinnen soms originele verhalen en stoppen daar dan beroemde mensen in zodat het gelezen wordt. En dat is dan niet origineel.
    Maar zoals Square zei is het soms lastig om een goed onderbouwd, goed opgebouwd verhaal te vinden. Ik lees op Quizlet niet zo heel veel en al zeker niet snel. Ik gebruik de verhalen hier meer om eventjes iets anders te lezen dan mijn boekenlijst voor school.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 14:16 ]


    I can't even think straight.

    Chroniqueur schreef:
    Me. :] Ligt er natuurlijk wel aan waar het verhaal over gaat.


    Tell me about it, stud.

    Ik lees geen fanfiction allen Onbekende persoon. Vaak vind ik Onbekende persoon veel leuker dan fanfiction. Ik heb ooit veel fanfiction verhalen gelezen zoals Twilight en daar klopte dingen gewoon niet met het verhaal. Zoals de meeste verhalen. Ik ben wel erg streng als het om Fanfiction gaat. Je zou met een hele goede verhaal aan moeten komen om mij dat te laten lezen en een abo op te nemen .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Meeeeeee. Ik houd ook wel eens van fanfics van One Direction of HP, als ik maar een beetje lekker weg kan dromen. :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik, ik lees alleen onbekende personen, dat vind ik veel mooier. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind sommige fanfictions best leuk, maar van de meeste begrijp ik toch niks omdat ik niet genoeg van de mensen waarover het gaat weet. Het lijkt me onwijs lastig om een fanfiction te laten kloppen met het echte verhaal omdat je er iets bij moet verzinnen, en dus lijkt het me inderdaad dat dat bijna nooit echt klopt.
    Ik vind onbekende personen zelf veel leuker, maar het draait voor mij vooral ook om hoe het geschreven is. Als ik foutjes tegenkom, ga ik me daaraan storen... en het verhaal moet je een beetje meenemen, anders blijft het niet aantrekkelijk om door te lezen.


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Square schreef:
    Ik lees nooit fanfiction met bekende personen zoals Justin Bieber, Tokio Hotel of One Direction, maar ik lees ook bijna geen verhalen met onbekende personen. Dat eerste omdat het vaak weinig meer te maken heeft met de persoon waar het over gaat en ik sowieso niet voldoende fangirl van wie dan ook ben om dat soort fictie over ze te willen lezen of schrijven, en dat tweede omdat het gewoon moeilijk is om goede verhalen van dat soort te vinden. Om een verhaal met onbekende personen echt interessant te maken heb je een goede schrijver en een heel sterke verhaallijn nodig, en die combinatie komt wel voor maar is zelden. Daarom houd ik het vooral bij fanfiction gebaseerd op boeken of series, en lees ik echte boeken als ik onbekende personen wil. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik lees bijna alles, ik vind de schrijfstijl en de verhaallijn in het algemeen belangrijker dan of er nou wel of niet een bekende naam in meespeelt. Dus ook onbekende personen, ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ligt er wel aan waar het verhaal over gaat en hoe het geschreven is, maar ja ik vind dat wel leuk om te lezen.


    As travars

    Wow, dat zijn er best wel veel (:
    Ik ben er nu net aan een begonnen, dus,
    Wie wilt een melding als 'ie online staat?
    xo


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Wow, dat zijn er best wel veel (:
    Ik ben er nu net aan een begonnen, dus,
    Wie wilt een melding als 'ie online staat?
    xo

    Wat is het genre van de story die je gaat schrijven? Want als het romantiek is wil ik wel een melding, maar als 't iets anders is hoeft 't denk ik niet want ik hou eigenlijk niet echt van andere genres dan dat ^^


    “Love is a contradiction.”