• Ik twijfel heel erg, ook welke het beste bij mijn verhaal past.

    Vampiers en weerwolven, wie kent ze niet? Iedereen is opgegroeid met verhalen over deze mythische wezens en iedereen weet dat ze niet echt bestaan, maar verzonnen zijn om kinderen bang te maken. Tenminste, dat was wat de 20-jarige Elizabeth dacht, voordat haar tante plotseling bij haar voor de deur stond en haar vertelde dat de verhalen waar zijn. Haar tante neemt haar mee naar New York en vraagt daar Elizabeth om hulp.
    De vampiers en weerwolven zijn van nature vijanden, maar door een recent conflict is alles uit de hand gelopen. De weerwolven vermoorden de vampiers en er is niks wat de vampiers kunnen doen om hen te stoppen..
    Behalve als Elizabeth bij de weerwolven infiltreert en de roedelleider weet te vermoorden.





    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 12:12 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Die tweede en die in de post.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De derde.

    Patholoog schreef:
    Die tweede en die in de post.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    2

    De laatste :3


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    2e


    Happiness in intelligent people is the rarest thing I know.

    xClaudiaaa schreef:



    Ik vind deze het mooist ^^


    For those I love, I will sacrifice

    xClaudiaaa schreef:



    Deze is echt heel mooi c:


    Happy Birthday my Potter!

    >Slotje op aanvraag


    What would Emma do?