• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:19 ]

    Gosh ;o ik heb geen idee hoe je dit kan oplossen, maar echt : Sterkte!<3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vraag of je kan worden overgeplaatst naar een andere klas?


    ars moriendi

    Als je dit aan je mentor verteld, lijkt mij toch dat je overgeplaatst kan worden?


    To infinity and beyond •

    ik heb precies hetzelfde! ik weet hoe je je voelt! ik heb geen kut mentor, maar ik praat gewoon niet graag over mijn gevoelens, en als ik dat doe dan doe ik het het niet met zomaar een docent, ookal is het mijn mentor... serieus ik heb er ook hele nachten om zitten te janken.. maar we komen er wel uit! samen staan we sterker dan alleen
    je bent noot alleen!(H)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik snap precies hoe je je voelt. Zo voelde ik me een paar weken geleden ook, en het is gewoon een kwestie van positief blijven denken. Je moet je leven daardoor niet laten verpesten, en zoals mensen mij toen al advies hadden gegeven, je moet gewoon ook met die andere mensen uit jou klas blijven omgaan. Anders wordt het alleen nog maar rotter, omdat je je dan na een tijdje daar alleen gaat voelen. Dat gevoel heb ik ook meegemaakt, ik heb er met een vriendin uit die klas over gepraat, en ze gaat mij erbij helpen. Misschien kan je ook met een van die vriendinnen uit jou klas praten? En het er gewoon over hebben. Misschien wordt het dan al een stuk leuker voor je. Sterkte ermee!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    JustYouAndMe schreef:
    ik heb precies hetzelfde! ik weet hoe je je voelt! ik heb geen kut mentor, maar ik praat gewoon niet graag over mijn gevoelens, en als ik dat doe dan doe ik het het niet met zomaar een docent, ookal is het mijn mentor... serieus ik heb er ook hele nachten om zitten te janken.. maar we komen er wel uit! samen staan we sterker dan alleen
    je bent noot alleen!(H)


    Kan ik je PB'en?

    Zaynholic schreef:
    Als je dit aan je mentor verteld, lijkt mij toch dat je overgeplaatst kan worden?


    Er zijn dit jaar al 3 mensen in onze klas overgeplaatst, ook omdat ze weg wilden. Mijn mentor voert geen ene flikker uit, is toch alleen maar chagarijnig op me en mijn coördinator ook, omdat ik daar al heel vaak ben geweest met andere problemen.

    en om er iets aan toe te voegen- ik HAAT mijn klas! ik spreek niet eens met mensen af uit mijn klas. ook altijd als we groepjes moeten maken ben ik altijd allen! ik haat het het is echt KUT! ik haat hun- hun haten mij... ik haat het serieus


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Kan ik je PB'en?

    ja graag! maar nu moet ik gaan... morgen moet ik weer naar school... maar gelukkig heb ik wel vrienden uit mijn andere oude klas (yeah) daar ben ik echt HEEL blij om

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:21 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Dat had ik in de eerste heel erg! En iedereen deed wel alsof ze iets probeerden, maar uiteindelijk deed de school niets. Ik heb zelf alles geregeld om naar een andere klas te gaan, daarvoor ben ik naar de teamleider gegaan. Toen moest ik een brief schrijven waarom en wat er dan precies aan de hand was. Daarna mocht het wel. En nu zit ik in een hele toffe klas!
    Gewoon blijven proberen, dan ga je naar iemand anders toe dan je mentor/coördinator, kunnen je ouders niet wat regelen?
    Er moet een oplossing zijn te vinden! En tot die tijd veel sterkte, ik weet namelijk hoe verschrikkelijk je je daardoor kunt voelen! Je mag me ook altijd pb'en hoor! Nogmaals veel sterkte!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik heb ook geen leuke klas en een van mijn beste vriendinnen zit ook in een andere klas. Maar, des te gezelliger in de pauze. In de klas moet je leren en opletten. In de pauze kun je praten en lol maken. Dus het is beter dat je niet bij je vrienden zit :) Dan kun je je op school contreren en dat maakt de vrije uren juist leuker en heb je elkaar wat te vertellen :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sherley schreef:
    Vraag of je kan worden overgeplaatst naar een andere klas?


    comfort in c h a o s

    Sherley schreef:
    Vraag of je kan worden overgeplaatst naar een andere klas?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Misschien moet je gewoon een keer alles vergeten en positief de klas instappen, want als je alleen maar denkt dat het niet leuk is zien anderen dat.
    En ik neem aan dat je nog niet eens hebt geprobeerd om van klas te veranderen, dus naar die mentor en gelijk vragen. En je hebt ook nog ouders of verzorgers die jou kunnen helpen als het echt gewoon niet te houden is.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik had die probleem ook.
    mijn tip: huil alles eruit en neem daarna een goede nachtrust.
    daarna voelde het alsof er een 100 kilo van mijn schouder afging.
    maar alleen huilen los het probleem niet op, vraag of je naar een ander klas mag.


    -