• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Even wil ik antwoorden dat ik normaal gezien geen probleem had met Michael, maar dat zijn gedrag me gewoon irriteerde, vooral tegenover haar, maar ik besluit wijselijk te zwijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Die jongen had gelijk, je bent eigenwijs." Floep ik eruit en binnen een paar seconde sta ik naast hem, Irial zit nogsteeds boven op hem om hem gedijst te houden. Niemand komt aan Irial...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Ik zei ja omdat jij daar gelukkig van werd." zeg ik zachtjes.
    Op haar tweede vraag kan ik niet echt antwoord geven. Nou ja dat kan ik wel maar dat maakt de situatie nou niet echt beter.
    "Het spijt me Char. Je weet dat ik van je houd. Meer dan ik ooit van iemand heb gehouden."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    In mijn ooghoeken zie ik de andere jongen ook hier heen lopen en ik span mijn buikspieren aan en grijp het hoekje van scharnieren kant van de deur en trek me naar buiten


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya

    terwijl ik aan André's arm hang kijk ik hem nog even smekend aan, dan krijg ik weer het dizzy gevoel "André.. ik-" probeer ik nog maar alles is al weer zwart en ik voel me nog neerploffen op de grond.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Maar- André was al uit het lokaal... :S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (weet ik veel wat ar wilt Lol en Maya had je een tijd terug nog vast lol)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [... Okay...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik lach door mijn tranen heen wanneer geen van beide op mijn vraag antwoordt.
    "Geweldig," zeg ik sarcastisch.
    Ik kijk van Mary naar Michael naar Mary naar Michael.
    "Wat moet ik nou?" vraag ik aan niemand in het bijzonder.

    Irial

    "Rot op!" schreeuwt hij tegen me.
    Wanneer Kyle bij ons komt staan grijpt hij ergens een hoek vast en trekt zich naar buiten. Ik grijp zijn polsen vast en hou ze op zijn rug.
    Eindelijk komen er twee eerstehulpverplegers binnengewandeld die hem op een brancard tillen.
    Uitgeput laat ik me op de grond vallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Blij zijn dat hij je nog geen leiband heeft omgedaan."
    Voila, dat is eruit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Levi

    er komen twee eerstehulpverplegers binnen die me op een brancard tillen, "Nooit!' Gil ik en werk wild tegen

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 22:03 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    De jongen word meegenomen, door de eerstehulpverplegers[xD] En Irial laat zich uitgeput op de grond vallen. Ik kniel bij hem neer en probeer hem met mijn, kippenkracht, overeind te zetten. "Wat een- Ik kon hem we wurgen. Hij trapte je!" Zeg ik een beetje boos.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik kijk Mary dodelijk aan.
    "Als jij er gelukkiger van wordt wil ik wel mijn best doen om haar aardig te vinden." stel ik onzeker voor.
    "Maar dat lukt niet als jij haar zoent." voeg ik eraan toe.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 22:05 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    Ik span al mijn spieren aan en probeer van de brancard af te rollen, wat na enige moeite ook lukt. Ik kijk verwildert rond en grijp me stevig vast aan het eerste vaste ding dat ik zie


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Omg... Levi doet nu net als ik voor naalden doe xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.