• Ik zoek een anime met ietwat alternatievere karakters. Bijvoorbeeld Nana Osaki.


    Gezien die karakters mijn aandacht altijd eerder trekken. Dus weet iemand er een anime met één of meerdere hoofdpersonen die afwijken van de gewone wereld? (Graag ook een korte beschrijving van het verhaal.)


    Let it come and let it be

    Ik ken die Nana Osaki niet, maar ik heb wel een anime waarbij de hoofdpersonages niet 'normaal' zijn zeg maar.

    Fruits Basket: Een meisje, genaamd Tohru Honda heeft haar moeder verloren (haar vader is ook al overleden) en om haar familie geen last te bezorgen gaat ze in een tent wonen. Maar die heeft ze per ongeluk op het terrein van een huis waar 3 jongens wonen gezet. Door omstandigheden mag ze bij hen komen wonen, maar dan moet ze wel hun grootste geheim bewaren.
    Dat is het 'niet normale' uit het verhaal :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gumi schreef:
    Ik ken die Nana Osaki niet, maar ik heb wel een anime waarbij de hoofdpersonages niet 'normaal' zijn zeg maar.

    Fruits Basket: Een meisje, genaamd Tohru Honda heeft haar moeder verloren (haar vader is ook al overleden) en om haar familie geen last te bezorgen gaat ze in een tent wonen. Maar die heeft ze per ongeluk op het terrein van een huis waar 3 jongens wonen gezet. Door omstandigheden mag ze bij hen komen wonen, maar dan moet ze wel hun grootste geheim bewaren.
    Dat is het 'niet normale' uit het verhaal :Y)


    i love this one. ^^

    also, Loveless. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    i love this one. ^^

    also, Loveless. ^^

    Loveless? Waar gaat die over dan? (ben dringend aan het zoeken naar een nieuwe anime om te kijken)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gumi schreef:
    (...)
    Loveless? Waar gaat die over dan? (ben dringend aan het zoeken naar een nieuwe anime om te kijken)


    klik ^^
    kan het moeilijk uitleggen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NANA is geweldig. Ik heb de anime nog niet gezien (aangezien ik nog geen tijd heb gehad), maar ik heb wel de manga gelezen. Fruits Basket en Loveless zijn inderdaad ook leuk (hoewel ik van Loveless enkel de manga gelezen heb).
    Zelf vind ik Jigoku Shoujo (of Hell Girl) ook heel leuk. Het gaat over een site waarmee je, enkel door een naam in te typen, iemand naar de hel kan sturen. Het is een eerder duistere anime, maar dat maakt het juist zo leuk. Er zijn drie seizoenen met elk 26 afleveringen.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Satanister is erg goed. Het is wel een manga, maar hij is erg goed. Ik kan niet precies uitleggen waar het over gaat; dat moet je lezen.

    Dit is klikbaar ololololo


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kuragehime (11 afleveringen): Een meisje (jonge vrouw) genaamd Tsukumi woont in een appartement in Tokio waar geen jongens toegestaan heeft. Ze woont daar samen met haar rare vriendinnen die allemaal speciale eigenschappen hebben. Zelf is Tsukumi geobserdeerd met kwallen. Als Tsukumi op een dag wordt gered door een mooie 'vrouw' genaamd Kuranosuke en ze erachter komt dat deze 'zij' eigenlijk een 'hij' is, staat haar leven op zijn kop.
    Kuragehime lijkt niet echt op NANA, maar de karakters zijn wel special vergeleken dan andere shoujo of josei series. c:


    wth.

    Elfen Lied.
    Deadman Wonderland.
    Mirai Nikki. [Yandere alarm.]

    Death note. (;
    Die ken je vast wel. ^.^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 20:59 ]


    | Reality is for people that lack imagination |