• Jullie hebben vast wel gehoord over de wetsvoorstellen SOPA (Stop Online Piracy Act) en de PIPA (PROTECT IP Act). Voor diegene die het niet weten het zal inhouden dat heel veel dingen gecensureerd zullen worden, zoals Wikipedia. Vandaag protesteren ook erg veel websites daartegen waaronder ook Wikipedia zelf. Dit is de eerste keer dat ze zo'n soort actie ondernemen. De Amerikaanse versie van Wikipedia zal vandaag de hele dag offline zijn. Maar ja dat is niet zo mijn probleem.
    Het probleem is dat ik amper op buitenlandse sites kan toegrijpen. Ik kan bv. niet meer op facebook komen. Maar ook niet op twitter of 9gag. Geen idee hoe dat komt maar ik weet zeker dat het met de SOPA en de PIPA te maken heeft.

    Het is zo vreselijk irritant en het ligt zo te zien aan mijn pc. Joepie D:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 8:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rickjuh schreef:
    Die wetten komen er niet doorheen hoor, piratebay is binnenkort toch weer bereikbaar, de kamer wilt het ook niet :]

    Je kan ook gewoon depiraatbaai.com , die gaat gewoon (:

    En ja, ik had ook dat wikipedia-probleem op school vandaag, heel handig als je een presentatie moet voorbereiden --'


    Never run out of reasons to smile...

    Mensen, het lag dus gewoon aan mijn PC en niet aan die wetten of weet ik wat voor onzin. Mijn fout.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Slotje op verzoek [: