• Ik maak eigenlijk nooit promotietopics voor stories omdat ik een hele lange pauze had genomen met schrijven, maar nu ga ik toch een kans wagen om mee te doen aan de Story of the Year competitie! Van nature ben ik al slecht in het schrijven van samenvattingen en prologen, dus laat je alsjeblieft niet afschrikken door deze twee elementen, want ik beloof je dat het beter wordt! Cheers!


    Dunwich


    Crypten die opengebroken dreigen te worden, stoffelijke resten die magisch schijnen te zijn, en volk dat tegen elkaar op wordt gespeeld door gesluierde mannen en vrouwen. Dat is wat er gaande is in Dunwich. Thuis van de Kinderen van de Zon, de Kinderen van Saturnus en de 'normale' mensen, al voelt het dorp steeds minder als thuis voor velen. Studente Lavinia Angstrom wordt juist wel aangetrokken door de mysterieuze situaties en wil onderzoeken wat er precies gaande is, maar wordt tegengehouden door haar vader, Harley Angstrom. Harley is een gerenommeerde wetenschapper die niet toestaat dat zijn dochter het occulte opzoekt omdat zijn vrouw Ursula mentale littekens heeft opgelopen door een ervaring die voor Lavinia's geboorte plaats heeft gevonden.

    Vader Angstrom weet alleen niet dat het occulte Lavinia zelf een bezoekje komt brengen..

    Genre: Alternate Reality


    [ bericht aangepast op 19 april 2016 - 20:21 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hoofdstuk 1.1 staat online!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 23:15 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hoofdstuk 1.2 staat ook online!


    Deze keer is het hoofdstuk iets langer. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    oeeeee, ik herinner me nog dat ik hier even geleden al een abo op heb genomen! Ik ga lezen :9~

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 19:29 ]


    The soul needs autumn.

    Mag ik even zeggen dat je cover en het hele idee echt geweldig zijn? c;
    Zodra ik even tijd heb, ga ik er goed voor zitten en lezen!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 19:30 ]


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    Mag ik even zeggen dat je cover en het hele idee echt geweldig zijn? c;
    Zodra ik even tijd heb, ga ik er goed voor zitten en lezen!


    Veel dank! Ik waardeer dit heel erg! (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Na maar liefst dertien dagen staat hoofdstuk 1.3 eindelijk online!

    Klikkerdeklik!

    Dit hoofdstuk telt bijna 1200 woorden en is daarmee tot nu toe het langste hoofdstuk.
    Veel plezier. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hoofdstuk 1.4 staat online!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hoofdstuk 1.5 is hier! Het is het langste hoofdstuk tot nu toe!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)