• Vandaag was het 75 jaar Rozenberg en toen was er een festival Stressfactor 6.
    Sean Dhondt van Nailpin was daar en ik heb 2 handtekeningen dan nog 1 handtekening op mijn GSM ik ben met hem op de foto(GSMfoto) gegaan.
    En ik heb een knuffel gekregen!!!!!!!!!!!
    Cool hé?
    Wie kent Nailpin hier?
    Ik ken hem beter dan ooit nu OMG ik hou van die school (niet van de lessen)!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    OMFG . *JALOERS* ..
    xD

    WEETJE HOE LEUKIIG x'D

    Ik heb of beter had de cd:) kben m kwijt Vroeger was k een grote fan maar nu niet zoo veel meer. Maar kben tch n beetj jaloers :)

    Ojaa en bij ons is er elk jaar op de school een festival. En vorig jaar kwam Kawada. Ze hadden een programma op mtv! super coel! maar ik kon toen niet gaan :(

    Cool!

    omg, Sean (H) *jaloers*

    gij zit ook op de rozenberg?? ik ook :D heb ook 2 handtekeningen van Sean :d:d
    stressfactor was wel plezant geweest e, k had gedacht da kik mij daar kei hard zou gaan vervele ma da was dus ni het geval :D
    en da mee katrine (toen dieje stijn opt podium moest kome) da was zoo grappig e :p
    slukess!!
    x


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    gij zit ook op de rozenberg?? ik ook :D heb ook 2 handtekeningen van Sean :d:d
    stressfactor was wel plezant geweest e, k had gedacht da kik mij daar kei hard zou gaan vervele ma da was dus ni het geval :D
    en da mee katrine (toen dieje stijn opt podium moest kome) da was zoo grappig e :p
    slukess!!
    x


    Ja int hoeveelste zit jij?
    Kijk strax privé.
    Ik dacht eerst zal wel meevallen ik was daar en zo saai ma dan werd het pas leuk!
    Ja eerst zei die da van zijne nummer dan belt die en dan op een stoel op het podium en die da voor u dansen!
    OMG ik zou mij dood schame ma als Sean da nu zou doen dan was ik effe in de Hemel (5 de deur rechts van de Hell)
    Leuk dat jij daar ook zit trouwens!

    da nieuw lieke vn nailpin is goe!!
    heet da ni 'this coma' da clipke is kei schoon!(H)


    HaveFun!

    Dat ontroert mij zo
    *WheeWhee*
    Echt snifwhee een super wheewhee clipje!

    cool zowiets hebben ik nou egt nooit op school en ja ik ken Nailpin ook ze waren eerst het voorprogramma bij Fall Out Boy ;)


    You can't touch music but music touch you

    Yay :V
    Mevrouw Minimens is jaloers ;4


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    waarom zit k op zo'n saaie school?
    ;O


    it's cool to know nothing.

    oooh zo zalig et dichtste a ik hem heb gezien was de tmf awards ^^
    maar das egt zo zalig


    Take The Past, Burn It And Let It Go