• Mensjes, ik wil jullie mening, heeft TMF iets tegen TH?? Bewijsstuk a)TMF-awards (zie mijn andere topic: Tmf-Awards NL super of sucked)

    Noujaa,
    Ik denk van niet. Ze hebben gewoon die award niet gewonnen. dan is het niet meteen iets tegen th hebben.. Nee ik vind van niet :]
    Myn mening :]

    jaaaaaaaaa kut tmf ( onze dan he ik ben nl)
    ze zeggen a bill is een wijf (aaaahhhhhhhhh)
    b wrm geen award? ze zijn gewoon de beste toch das een feit.
    c ze noemen tom een PLAYER AAHHHHHH
    d dat was het wel of weet iemand nog een d, e, f ect.

    ik moet ff iets zegge over tmf belgie die doen juuuiiist hetzelfde
    als th een nieuw liedje heeft zijn ze er 2 maand te laat mee en bij de tmf awards ware ze er wel, maar daar zijn ze adal ook volledig met de grond gelijk gemaakt door air traffick, milk inc, clouseau, de fixkes, ... echt gemeen, en dat ze een ego van hier tot in tokio hadde (wat een humor)... alsof de belgische sterre het ooit zover zulle brenge!ze hebbe wel 4 awards gewonne, maar dat komt gwn door hun geweldige fans :Dze zetten op tv ook steeds foute namen bij de liedjes.want volgens hen is th = monsoon... niet dus! ik vind echt dat ze ze een kans moete geve, ze zijn stukke beter dan al die rommel dat ze heel de dag door spele
    xx maud

    ik moet ff iets zegge over tmf belgie die doen juuuiiist hetzelfde
    als th een nieuw liedje heeft zijn ze er 2 maand te laat mee en bij de tmf awards ware ze er wel, maar daar zijn ze adal ook volledig met de grond gelijk gemaakt door air traffic
    , milk inc, clouseau, de fixkes, ... echt gemeen, en dat ze een ego van hier tot in tokio hadde (wat een humor)... alsof de belgische sterre het ooit zover zulle brenge!ze hebbe wel 4 awards gewonne, maar dat komt gwn door hun geweldige fans :Dze zetten op tv ook steeds foute namen bij de liedjes.want volgens hen is th = monsoon... niet dus! ik vind echt dat ze ze een kans moete geve, ze zijn stukke beter dan al die rommel dat ze heel de dag door spele
    xx maud

    go maud XD

    ik moet ff iets zegge over tmf belgie die doen juuuiiist hetzelfde
    als th een nieuw liedje heeft zijn ze er 2 maand te laat mee en bij de tmf awards ware ze er wel, maar daar zijn ze adal ook volledig met de grond gelijk gemaakt door air traffic
    , milk inc, clouseau, de fixkes, ... echt gemeen, en dat ze een ego van hier tot in tokio hadde (wat een humor)... alsof de belgische sterre het ooit zover zulle brenge!ze hebbe wel 4 awards gewonne, maar dat komt gwn door hun geweldige fans :Dze zetten op tv ook steeds foute namen bij de liedjes.want volgens hen is th = monsoon... niet dus! ik vind echt dat ze ze een kans moete geve, ze zijn stukke beter dan al die rommel dat ze heel de dag door spele
    xx maud


    HELEMAAL MEE EENS

    Ik weet niet..
    FOCK DAARLIJK IS HET WEL ZO :|


    || | ||| | ||| |

    jaaaaaaaaa kut tmf ( onze dan he ik ben nl)
    ze zeggen a bill is een wijf (aaaahhhhhhhhh)
    b wrm geen award? ze zijn gewoon de beste toch das een feit.
    c ze noemen tom een PLAYER AAHHHHHH
    d dat was het wel of weet iemand nog een d, e, f ect.


    Ze hebben TH geen award gegeven omdat ze hem niet in ontvangst konden nemen, want ze zaten in Frankrijk ;o

    als het zo is kan het toch zo zijn dat tmf n boete krijgt ofzoo?(heb ik volgens mij ergens gelezen)
    en anders vinden hun al die andere bands beter, jammer dan, maar voor mij blijft th op nummer1!!

    Als ze geen award krijgen is dat jammer,
    ik vind zelf wel degelijk dat ze het verdient hebben, maar mishcien denkt niet heeél nederland erzo over. ik ken genoeg mensen die geen fan van th zijn. dat is jammer maar wel een feit.
    Het gaat TH er denk ik ook meer om dat trouwe fans zoals wij ze blijven steunen zodat ze mischien een andere keer wel een award krijgen.(krul)


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Noujaa,
    Ik denk van niet. Ze hebben gewoon die award niet gewonnen. dan is het niet meteen iets tegen th hebben.. Nee ik vind van niet :]
    Myn mening :]


    Helmaal gelijk!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Op Tmf in België zei Sean da Bill op een wyf trok ! Ö
    Heel die zaal ging van 'BOOEEEEEEE!' :P
    (en toen keek tom naar my (A) hahn)

    ik moet ff iets zegge over tmf belgie die doen juuuiiist hetzelfde
    als th een nieuw liedje heeft zijn ze er 2 maand te laat mee en bij de tmf awards ware ze er wel, maar daar zijn ze adal ook volledig met de grond gelijk gemaakt door air traffic
    , milk inc, clouseau, de fixkes, ... echt gemeen, en dat ze een ego van hier tot in tokio hadde (wat een humor)... alsof de belgische sterre het ooit zover zulle brenge!ze hebbe wel 4 awards gewonne, maar dat komt gwn door hun geweldige fans :Dze zetten op tv ook steeds foute namen bij de liedjes.want volgens hen is th = monsoon... niet dus! ik vind echt dat ze ze een kans moete geve, ze zijn stukke beter dan al die rommel dat ze heel de dag door spele
    xx maud


    MA OMG volgens mij heeft TMFbelgie echt niets tegen TH hoor.. das mijn mening.. maar als ze moeten gedraaid worden worden ze gedraaid he.. das mijn mening..

    Bij de TMF awards in België, toen ze aan de categorie Best Female International kwamen zei Sean: Bill heeft ons laten weten dat hij het spijtig vond hier niet genomineerd te zijn! (Of toch zoiets ik kon het niet goed verstaan, er werd te veel geroepen naast mij, maar ik heb toch effe heel luid BOEEEEEE geroepen :p)

    of ze nouw een award krijgen of niet nouwen ! ze blijven mijn nummer 1!!!!!!!!!!! XD I loVE Bill ...op sgool noem ik bill, billyyy haha XD