• Het gaat over een buiten Quizlet plaatsvindende wedstrijd.
    Voor Gedichtendag in Vlaanderen heeft de website cobra.be een wedstrijd georganiseerd. Ik doe eraan mee, maar enkel mensen op Facebook kunnen stemmen. Ik heb geen account en weiger dat nog steeds te hebben, dus roep ik iedereen op om zijn stem uit te brengen:

    Gedicht nr 115 is het mijne. (getiteld 'Sprakeloos')

    Je klikt gewoon op het boekje en bladert door tot 115. (is niet ver, je hoeft geen 114 andere gedichten door te gaan)
    Daarna klik je op 'vind ik leuk' en dan ben ik je heel erg dankbaar! =D

    Edit: aan allen die twijfelen over het nut om te stemmen: Dit is een soort voorronde om bij de beste 5 te geraken. Eens ik daar ben, kiest Joke van Leeuwen uit die 5 de winnaar/winnares.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:33 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ook geen Facebook, helaas.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:56 ]


    I can't even think straight.

    Done (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Anhysbys schreef:
    Ook geen Facebook, helaas.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Lilium schreef:
    Done (:

    Helpt dat stemmen wel? Ik las namelijk in de reacties dat uiteindelijk zo'n jurylid het beste gedicht kiest en niet degene met de meeste Facebook-stemmen automatisch wint..

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:25 ]


    “Love is a contradiction.”

    Anhysbys schreef:
    Ook geen Facebook, helaas.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gebeurd.
    Ja, dit is gewoon om het topic te bumpen ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ladylit schreef:
    Helpt dat stemmen wel? Ik las namelijk in de reacties dat uiteindelijk zo'n jurylid het beste gedicht kiest en niet degene met de meeste Facebook-stemmen automatisch wint..


    comfort in c h a o s

    Ladylit schreef:
    Helpt dat stemmen wel? Ik las namelijk in de reacties dat uiteindelijk zo'n jurylid het beste gedicht kiest en niet degene met de meeste Facebook-stemmen automatisch wint..


    Ja, het stemmen helpt zeker, want alleen de 5 hoogst scorende gedichten worden gelezen. Dus nu is het een soort van voorronde waarbij alle facebookers kunnen stemmen op hun favoriet. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Gedaan! :)


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Bedankt iedereen! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Done :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb t geliked (:

    ~Hoop voor je dat je bij de beste 5 komt :3


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    Ik heb t geliked (:

    ~Hoop voor je dat je bij de beste 5 komt :3


    Is het met de mede-Limburger eens.
    Je hebt er al veertien, tegen die andere naast je, die heeft er nog geen een! Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb facebook maar ik stem niet sorry
    de jury kiest altijd voor de beste gedicht niet voor de beroemste


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.