• Ja, een vriendin en ik willen binnenkort een helix-piercing laten zetten.

    Maar nog even een paar vraagjes voor de mensen met (ervaring met) een helixpiercing:
    * Waar heb je 'm laten zetten? Juwelier of piercingshop?
    *Doet het veel pijn?
    * Hoe lang duurt het genezen?

    Alvast bedankt!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik had er één.
    Ik had hem bij een juwelier laten zetten, maar mij werd toen verteld dat ze dat na een bepaalde datum niet meer mochten doen.. Maar als ik jou was, zou ik hem sowieso laten piercen (:
    Het zetten deed bij mij niet zoveel pijn, meer de genezing, aangezien de mijne keer op keer ontstak.
    Bij mij is hij nooit helemaal genezen, dus heb ik hem eruit gehaald :'). En nu kun je nog steeds zien waar die gezeten heeft en ik heb het idee dat ie niet helemaal dicht is.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:27 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik wil er ook een, maar niet daar. Ik wil gewoon een 2de gaatje... zo net boven waar normaal oorbellen zitten.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Inviolable schreef:
    Ik had er één.
    Ik had hem bij een juwelier laten zetten, maar mij werd toen verteld dat ze dat na een bepaalde datum niet meer mochten doen.. Maar als ik jou was, zou ik hem sowieso laten piercen (:
    Het zetten deed bij mij niet zoveel pijn, meer de genezing, aangezien de mijne keer op keer ontstak.
    Bij mij is hij nooit helemaal genezen, dus heb ik hem eruit gehaald :'). En nu kun je nog steeds zien waar die gezeten heeft en ik heb het idee dat ie niet helemaal dicht is.



    Klopt, het mag tegenwoordig niet meer geschoten worden.. Een piericingshop dus? ;)


    I was an angel living in the garden of evil

    Sowieso moet je hem laten piercen. Schieten kan ook, maar het gaat door kraakbeen en dan vind ik dat je áltijd moet piercen.
    Ik heb er zelf geen, maar ik heb gehoord dat als je hem laat schieten of er gewoon slecht voor zorgt hij snel ontsteekt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Sowieso moet je hem laten piercen. Schieten kan ook, maar het gaat door kraakbeen en dan vind ik dat je áltijd moet piercen.
    Ik heb er zelf geen, maar ik heb gehoord dat als je hem laat schieten of er gewoon slecht voor zorgt hij snel ontsteekt.

    Ja, ik heb nog wat research gedaan en schieten schijnt héél slecht te zijn! Mooi laten piercen dus ;)

    Iemand ervaring?


    I was an angel living in the garden of evil

    Een van mijn beste vriendinnen heeft er in september eentje laten zetten.
    Ik weet niet waar ze hem heeft laten zetten, maar het deed wel redelijk veel pijn en het heeft toch wel een maandje geduurd voor ze terug op die kant kon slapen.


    effort never betrays you

    ik heb er 3.
    het deed niet echt pijn, daarna wel wat meer.
    ik ben naar hoorn geweest, naar de piercer.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:40 ]


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik heb er geen, maar ik ben piercer.

    * Juwelier of piercingshop?
    Ga alsjeblieft naar een piercer. Als een piercer hem wil schieten, moet je daar zo snel mogelijk weg, want een pistooltje brengt heel narigheid met zich mee. Bacteriën bijvoorbeeld.
    * Doet het veel pijn? Dat verschilt per persoon, maar je schiet wel door redelijk dik kraakbeen heen.
    * Hoe lang duurt het genezen? Zes tot twaalf maanden.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    * Waar heb je 'm laten zetten? Juwelier of piercingshop?
    Juwelier, met een naald erdoor prikken, dus niet geschoten. (:(Choice, heette die winkel)
    *Doet het veel pijn?
    Ik vond dat meevallen. Ik had achteraf meer pijn dan tijdens het steken. Als ze het steken is dat even een prik en heel snel daarna krijg je een gloeiend gevoel. Dat gevoel is niet zo erg, het doet vooral pijn als je eraan gaat komen.
    * Hoe lang duurt het genezen?
    Ik bleef er nog korstjes rond krijgen na 6 maand, maar echt geen pijn meer doen was da een maand of zo...

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 13:10 ]


    Let the Night embrace you

    Die zou ik echt nooit nemen. Ik wil ooit een labret piercing denk ik :3

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 13:08 ]


    26 - 02 - '16

    Aan mij zal je waarschijnlijk niet zo veel hebben, maar ik beantwoord je vragen wel even.

    Waar heb je 'm laten zetten? Juwelier of piercingshop?
    Juwelier ;$. Ik heb 2 helixen en allebei daar laten schieten. Me moeder ook en me zus ook -Vandaar dat ik ook de risico wel heb genomen ;D-.
    Maar, ik zou hem maar voor de zekerheid laten piercen (:
    Doet het veel pijn?
    Bij mij deed het geen zeer. Het laten schieten deed geen zeer, daarna begin je pas het prikkerige gevoel ervan te krijgen.
    Hoe lang duurt het genezen?
    Dat verschilt. Want me eerste die was eerder genezen dat de tweede.
    En me tweede moest door dikkere stuk heen, en is nog 2x ontstoken.
    Maar, zoals iedereen al zegt tussen de 6 en 12 maanden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dovahkiin schreef:
    Ik heb er geen, maar ik ben piercer.

    * Juwelier of piercingshop?
    Ga alsjeblieft naar een piercer. Als een piercer hem wil schieten, moet je daar zo snel mogelijk weg, want een pistooltje brengt heel narigheid met zich mee. Bacteriën bijvoorbeeld.
    * Doet het veel pijn? Dat verschilt per persoon, maar je schiet wel door redelijk dik kraakbeen heen.
    * Hoe lang duurt het genezen? Zes tot twaalf maanden.

    Super, dankjewel!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik had hem door een piercer laten zetten - geen goede piercer bleek naderhand want hij is verkeerd gezet -
    Ik vondt het geen pijn doen.
    Bij mij werdt er gezegt dat het na 2 maanden genezen zou zijn maar zoals ik al eerder zei was het geen goede piercer dus dat zal dan ook wel fout zijn.

    Ik heb hem nu niet meer.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 15:19 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Inviolable schreef:
    Ik had er één.
    Ik had hem bij een juwelier laten zetten, maar mij werd toen verteld dat ze dat na een bepaalde datum niet meer mochten doen.. Maar als ik jou was, zou ik hem sowieso laten piercen (:
    Het zetten deed bij mij niet zoveel pijn, meer de genezing, aangezien de mijne keer op keer ontstak.
    Bij mij is hij nooit helemaal genezen, dus heb ik hem eruit gehaald :'). En nu kun je nog steeds zien waar die gezeten heeft en ik heb het idee dat ie niet helemaal dicht is.


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb er ééntje
    * Waar heb je 'm laten zetten? Juwelier of piercingshop?
    Piercingshop , die piercen hem wat veel beter is dan schieten!
    *Doet het veel pijn?
    Bij het piercen zelf voelde ik niks was in 1 , 2 , 3 klaar maar bloedde wel wat. De uren er achter brande het een beetje en een paar dagen kon ik moeilijk op dat oor slapen.
    * Hoe lang duurt het genezen?
    Bij mij duurde het 6 maand en dan kon ik hem vervangen. Maar dat hangt af van persoon tot persoon. Dus zoals iedereen zegt tussen de 6 en 12 maanden.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey