• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valeria Blake

    Zogenaamd verontwaardigd keek ik hem aan. 'Wat ben jij dan wel niet, verwend prinsje.' Even, heel even maar, verloor ik mezelf in zijn ogen en leunde onbewust een stukje naar voren, naar hem toe.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    "Wat ben jij dan wel niet, verwend prinsje," zegt ze met een overdreven beledigd gezicht. Ik lach terwijl ze dichter naar me toe leunt en zet nog een stapje dichter. Ik breng mijn lippen naar haar oor en fluister.
    "Ik weet niet hoe jij het bekijkt, maar jongens vinden het meestal geen belediging als je hen een prins noemt."
    Grijnzend kijk ik haar in de ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valeria Blake

    Ik huiver even licht als hij in iets in mijn oor fluistert. "Ik weet niet hoe jij het bekijkt, maar jongens vinden het meestal geen belediging als je hen een prins noemt." Lachend keek ik op. 'Er is natuurlijk wel nog een verschil tussen een verwend prinsje en een droomprins he.' Ik knipoogde een keertje en leunde nu zelf een keertje naar voren om zacht in zijn oor te fluisteren. 'Die laatste moet eerst de kikker uithangen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    "Er is natuurlijk wel nog een verschil tussen een verwend prinsje en een droomprins he," zegt ze met een knipoog. Nu is het haar beurt in mijn oor te fluisteren. "Die laatste moet eerst de kikker uithangen."
    Ik laat mijn wang heel even langs de hare glijden wanneer ik mijn hoofd achteruit doe om haar terug te kunnen aankijken.
    "Ik ben helemaal geen droomprins," zeg ik met een schuin lachje. "Ik sta vlak voor je, ik ben helemaal echt."
    Ik neem haar hand vast om te bewijzen dat ze niet aan het dromen is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valeria Blake

    Mijn ogen flitsen even naar beneden als hij mijn hand vastneemt en een warme glimlach verspreidt zich over mijn gezicht. 'Hoe echt?' Mijn stem klonk vast maar nogal, ademloos. Ik zet mijn beide voeten op de grond en probeer hem recht aan te kijken ondanks het feit dat hij net iets langer was.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    "Hoe echt," vraagt ze met een glimlach. Ze moet een beetje opkijken om me aan te kunnen kijken.
    Ik hou haar hand vast en breng mijn arm schuin naar achter zodat die van haar een stukje om mijn middel ligt. Ik leg mijn vrije hand op haar wang en druk mijn lippen voorzichtig op die van haar.
    "Echt genoeg?" fluister ik niet veel later tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valeria Blake

    Met een glimlach sluit ik mijn ogen als ik voel hoe zijn lippen de mijne zacht aanraken. Voorzichtig sla ik mijn armen om zijn nek en ga een beetje op mijn tippen staan. 'Echt genoeg?' Fluisterde hij zacht tegen mijn lippen aan. 'Ik denk dat ik wel nog een demonstratie kan gebruiken.' Antwoordde ik zacht zonder mijn ogen te openen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    Ze slaat haar armen om mijn nek en plots is een enkele centimeters groter. Ik grinnik wanneer ik besef dat ze op haar tippen staat.
    "Ik denk dat ik wel nog een demonstratie kan gebruiken," antwoordt ze zacht.
    Plagend kus ik haar enkele keren net niet. Dan laat ik mijn lippen opnieuw zachtjes de hare raken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valeria Blake

    'Dat was best gemeen.' grinnikte ik zachtjes voor ik hem grijnzend hetzelfde begon aan te doen. Ik slaagde er zelfs in om eerst nog eens te drinken voor ik hem werkelijk terug kuste.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aimee
    De dokter komt binnen en zegt dat Mike moet rusten. Ik kijk Mike even aan en pak zijn mobiel en zet me nummer er in. 'Ik moet dus gaan, sms je als je weer beter bent?' Mike knikt en ik loop de deur uit. Als ik buiten het ziekenhuis sta hou ik een taxi aan en geef het adres van de pub. Ik pak me Blackberry en stuur een sms naar Vince. Mike zijn buik is leeg gepompt en de dokter zei dat hij moet rusten dus ik kom weer naar de pub. Zie je zo x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik kijk weer even naar mijn mobiel en zie dat ik een berichtje heb, van Aimee. Even ben ik weer helemaal helder, Mike zijn buik is leeg gepomt en de dokter zei dat hij moest rusten dus ik kom weer naar de pub. Zie je zo x staat er in. Oké, tot zo! Vince stuur ik snel terug zonder echt er over na te denken.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Mijn mobiel piept Oké, tot zo! Vince . Een kwartiertje later sta ik weer voor de pub. Ik doe de deur open en zie Vince gelijk aan de bar staan. Ik loop naar hem toe en tik op zijn schouder, 'hee, ben ik weer.' Ik draai me even naar de barman, 'mag ik een Cosmopolitan?' Hij knikt en een paar seconden later staat het voor me neus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik voel iemand tikken op mijn schouder en draai me om, 'hee, ben ik weer.' zegt Aimee. Direct er na bestelt even een drankje. 'Heey, ik heb me verveeld zonder jou.' zeg ik een beetje flirterig. 'Maar hoe ging het met Mike?' vraag ik er nog achteraan.


    I only miss you when I'm breathing

    Mike Timothy Reynolds.
    Ik keek naar mijn BlackBerry, het telefoonnummer van Aimee stond erin. Langzaam drong het tot me door dat ik nog geen nummer van Caitlynn en Kailynn had. Stom..

    Aimee
    'Heey, ik heb me verveeld zonder jou.' zegt Vince flirterig. Ik grinnik en neem een slokje van mijn drinken. 'Maar hoe ging het met Mike?' 'Hij heeft nog steeds hoofdpijn en ook honger maar hij moet wachten tot morgen met iets eten. De dokter zei dat hij rust nodig heeft dus ik ging er maar vandoor, misschien dat ik morgenochtend nog even bij hem ga kijken'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered