• Ik zit nu al weken met een liedje in m'n hoofd maar ik heb echt geen flauw idee hoe die band nu weer heet.. Ik weet wel dat ze Amerikaans zijn, maar hun zanger is aziatisch en heeft van die felle kleuren in zijn haar. De gitarist of bassist heeft lang bruin haar en aan baard. Ik herinner me ook nog stukjes van hun video clips: in de ene clip stonden ze in een soort gang met een trap op de achtergrond en een rode loper. Er stonden ook allemaal mensen om hun heen te dansen alsof het een feest was, en er vielen bladeren uit de lucht. In de andere clip waren ze op een kerkhof (dacht ik toch) en zie een stukje waar de gitarist uit zijn raam hangt en meezingt met het liedje. Hun genre is pop/rock en ze waren redelijk bekend in 2007-2008.
    Weet iemand misschien de naam van deze band? Ik ben hier al WEKEN naar op zoek :(

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik dacht aan Tokio Hotel, maar die zijn niet Amerikaans. Sorry :3

    Got no idea.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ken je de tekst van het liedje? Want dan kun je het misschien opzoeken in google.


    <3

    Chirest schreef:
    Ik dacht aan Tokio Hotel, maar die zijn niet Amerikaans. Sorry :3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @Deluso heb ik al geprobeerd, maar dat levert niets op.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Typ anders eens het stukje van de tekst, misschien herkennen we het.^^


    everything, in time

    Humble schreef:
    Typ anders eens het stukje van de tekst, misschien herkennen we het.^^


    Ik weet de tekst niet meer heel precies, maar volgens mij ging het ongeveer zo: "and here I am, sitting in the window" dat is het enigste wat ik nog weet buiten de melodie..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik most eerst even denken aan Good Charlotte, maar dat zijn ze niet, dat weet ik wel zeker.


    Your make-up is terrible

    Wat je ook kan doen is: ga naar songteksten.nl, bij zoeken typ je stukje tekst in en kruist songtekst aan. Misschien dat - dat wat oplevert.

    Misschien 30 seconds to mars?

    Chirest schreef:
    Misschien 30 seconds to mars?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chirest schreef:
    Wat je ook kan doen is: ga naar songteksten.nl, bij zoeken typ je stukje tekst in en kruist songtekst aan. Misschien dat - dat wat oplevert.


    Heb ik al allemaal geprobeerd, toch bedankt :(
    & neen, het is niet 30 seconds to mars, dat had ik wel geweten :d.
    Een van hun liedjes deed me erg aan Metro Station denken..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik zocht eens op google; http://www.qooqle.nl/?q=Amerikaanse+band+met+aziatische+zanger en kwam dit tegen.

    Extreme.
    Far east movement.
    The black eyed peas.

    Chirest schreef:
    Ik zocht eens op google; http://www.qooqle.nl/?q=Amerikaanse+band+met+aziatische+zanger en kwam dit tegen.

    Extreme.
    Far east movement.
    The black eyed peas.


    Neen dat zijn ze ook niet, fml.
    I shall continue my search!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik dacht aan Cinema Bizarre, maar dat klopt verder niet echt met je omschrijvingen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.