• Ik zit nu al weken met een liedje in m'n hoofd maar ik heb echt geen flauw idee hoe die band nu weer heet.. Ik weet wel dat ze Amerikaans zijn, maar hun zanger is aziatisch en heeft van die felle kleuren in zijn haar. De gitarist of bassist heeft lang bruin haar en aan baard. Ik herinner me ook nog stukjes van hun video clips: in de ene clip stonden ze in een soort gang met een trap op de achtergrond en een rode loper. Er stonden ook allemaal mensen om hun heen te dansen alsof het een feest was, en er vielen bladeren uit de lucht. In de andere clip waren ze op een kerkhof (dacht ik toch) en zie een stukje waar de gitarist uit zijn raam hangt en meezingt met het liedje. Hun genre is pop/rock en ze waren redelijk bekend in 2007-2008.
    Weet iemand misschien de naam van deze band? Ik ben hier al WEKEN naar op zoek :(

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Is het Fort Minor of Hoobastank?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Clouded schreef:
    Got no idea.


    26 - 02 - '16

    skinwalker schreef:
    Ik zit nu al weken met een liedje in m'n hoofd maar ik heb echt geen flauw idee hoe die band nu weer heet.. Ik weet wel dat ze Amerikaans zijn, maar hun zanger is aziatisch en heeft van die felle kleuren in zijn haar. De gitarist of bassist heeft lang bruin haar en aan baard. Ik herinner me ook nog stukjes van hun video clips: in de ene clip stonden ze in een soort gang met een trap op de achtergrond en een rode loper. Er stonden ook allemaal mensen om hun heen te dansen alsof het een feest was, en er vielen bladeren uit de lucht. In de andere clip waren ze op een kerkhof (dacht ik toch) en zie een stukje waar de gitarist uit zijn raam hangt en meezingt met het liedje. Hun genre is pop/rock en ze waren redelijk bekend in 2007-2008.
    Weet iemand misschien de naam van deze band? Ik ben hier al WEKEN naar op zoek :(


    In Kings Of Leon zit er een met lang bruin haar en een baard?


    Tell me about it, stud.

    Clouded schreef:
    Got no idea.


    Inspiration can hit you any time

    Chirest schreef:
    Misschien 30 seconds to mars?

    Ik dacht aan Elliot Minor...
    Don't know.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    K3. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Blood on the Dancefloor? O.o


    Love your life