• Dat valt me dus echt vreselijk op xD
    Als iemand hier een topic over opent heeft iedereen opeens geesten in zijn kamer [Of ziet vliegend fruit!]
    Op zo'n manier vraag ik me serieus af wie er nou zit op te scheppen en wie er nou serieus een probleem/ervaring/WHATEVER met geesten heeft ¬¬

    (...)echt xD pas was er iemand die dat zei =']

    [en in de broccoli kun je zeker je steftdatum zien =']]

    LOL . Neen op wortels x'D


    What's wrong whit loving someone?

    Gheghe ach weetje ik kan fruit laten vliegen dat heb jij dus vast gezien.x'D

    Nee ik geloof er neit in totdat ik zelf een dansende peer.(Die vind ik geniaalx'D) zie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)echt xD pas was er iemand die dat zei =']

    [en in de broccoli kun je zeker je steftdatum zien =']]

    Mwaha. Sorry, maar dit vind ik echt hilarisch x'D


    Tanya is de beste.

    (...)
    O.O
    Omg, nu wil ik het wten ook :Y)
    kirsten zegt dat het gevaarlijk is, en jij niet :S ik ag wel naar De Blauwe Maan toe xD [/Dat is een spirituele winkel :P]
    oke, je moet niet daar zo gaan zitten 'GEEST KOM NAAR MIJ TOE!!!'
    maar je mag best dingetjes vragen ofzo =']
    zolang je maar wel een beetje op aarde blijft, ga niet bij voorbaat niet leren omdat dat ding zegt dat je een 2 haalt voor engels [dan laat je het ZELF uitkomen...]

    Ik geloof wel in geesten, en ik heb er vroeger ervaringen mee gehad. Maar ik ga hier geen verhalen ophangen want ik weet toch dat niemand me zal geloven! x']


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    1. Ik heb gezien dat het veel voorkomt dat mensen met meerdere 'spirituele' ervaringen zich moeilijk kunnen uiten omdat ze zich niet begrepen voelen, en schrijven is een veel gebruikte manier om dat wel te kunnen (Hoewel ik daarmee niet echt de verhalen doe je hier vindt bedoel)
    2. Volgens mij denkt meer dan de helft van mensen in de pubertijd dat ze te maken hebben gehad met geesten. Kan verbeelding zijn, misschien niet en zijn pubers een geliefde groep om contact te zoeken bij 'geesten' ^^
    3. Laat ze. Als je er last van hebt dan lees je het niet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik geloof wel in geesten, en ik heb er vroeger ervaringen mee gehad. Maar ik ga hier geen verhalen ophangen want ik weet toch dat niemand me zal geloven! x']
    dat klopt, ik heb oko wel eens over dingen verteld die ik heb meegemaakt [en dat zijn er veel, en nog erg eng ook o.o]
    maar dat staat ook zo WannaB... >.<

    1. Ik heb gezien dat het veel voorkomt dat mensen met meerdere 'spirituele' ervaringen zich moeilijk kunnen uiten omdat ze zich niet begrepen voelen, en schrijven is een veel gebruikte manier om dat wel te kunnen (Hoewel ik daarmee niet echt de verhalen doe je hier vindt bedoel)
    *kijkt onschuldig* nou, dan ken je de mijne nog niet xD [ken je idd niet nee ¬¬]

    en 4.
    Iedereen gaat nu domme dingen lopen te zeggen over spiritualiteiten. 'Gheghe ach weetje ik kan fruit laten vliegen dat heb jij dus vast gezien.x'D'.
    Als je er niet in gelooft dan is dat jouw mening, maar ik voel me best wel beledigd.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)*kijkt onschuldig* nou, dan ken je de mijne nog niet xD [ken je idd niet nee ¬¬]
    Hoe bedoel je?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)oke, je moet niet daar zo gaan zitten 'GEEST KOM NAAR MIJ TOE!!!'
    maar je mag best dingetjes vragen ofzo =']
    zolang je maar wel een beetje op aarde blijft, ga niet bij voorbaat niet leren omdat dat ding zegt dat je een 2 haalt voor engels [dan laat je het ZELF uitkomen...]

    Oww, oké.
    Maar ik ga echt niet zitten van; 'kom maar geestje, kom maar naar me toe'
    Maar ik heb het er net met mijn vader over gehad, en die zei dus:' Als je het doet met iemand die het kan, dan is het niet gevaarlijk. Maar als je het doet met iemand die er niet me om kan gaan, kan het wel gevaarlijk zijn.'
    en daar ben ik het mee eens^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)dat klopt, ik heb oko wel eens over dingen verteld die ik heb meegemaakt [en dat zijn er veel, en nog erg eng ook o.o]
    maar dat staat ook zo WannaB... >.<


    Jah, maar ik heb die ervaringen een jaar of 1/2 geleden gehad. En in die tijd heb ik er maar.. 2 mensen van verteld omdat ze vonden dat ik me in die tijd nogal raar gedroeg enzo..
    Maar het staat gewoon zo stom als je al die verhalen gaat opsommen! ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    en 4.
    Iedereen gaat nu domme dingen lopen te zeggen over spiritualiteiten. 'Gheghe ach weetje ik kan fruit laten vliegen dat heb jij dus vast gezien.x'D'.
    Als je er niet in gelooft dan is dat jouw mening, maar ik voel me best wel beledigd.

    Oke god jullie kiezen mij er ook altijd wel weer tussen uit, maar oke ik stop al,. ik voeg me er ook wel neit meer tussen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Oww, oké.
    Maar ik ga echt niet zitten van; 'kom maar geestje, kom maar naar me toe'
    Maar ik heb het er net met mijn vader over gehad, en die zei dus:' Als je het doet met iemand die het kan, dan is het niet gevaarlijk. Maar als je het doet met iemand die er niet me om kan gaan, kan het wel gevaarlijk zijn.'
    en daar ben ik het mee eens^^
    klopt, maar ik zeg één sding:
    GA NOOIT GEESTEN OPROEPEN O.O
    hierover hoor je ZO VEE sterke verhalen, maar sommigen zijn echt waar...
    er kúnnen nare dingen gebeuren als je zoiets doet... :S

    Mann, als je het over mijn zus hebt, ze vind dat interessant, ied'reen heeft wel eens zo een periodes hoor ><, ik had dat ook eens hoor