• een draak naam zijn plaats in.
    Mijn nieuwe naam:

    DragonAlpha


    Het heeft geen speciale betekenis voor mij,
    Om het topic nuttig te houden:
    Hoeveel bushokjes staan er in jouw woonplaats?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ©1998

    O en hoe moet zwart gat zijn. Wil iemand dat voor me aanpassen?


    ©1998

    Nooo! Niet Black!
    Maar DragonAlpha is wel leuk. (:

    Uhm. In ons dorpje 1, misschien twee. In de complete gemeente weet ik niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    3 :)

    alleen stopt de bus nooit en als ie stopt dan rijdt ie een half uur om voor ie naar de volgende halte komt

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 16:46 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het wel een leukere naam dan die je eerst had. Bij ons zijn er heel erg veel bushokjes. Ik begon nu een beetje te tellen en ik zat al op de zeventig, en was nog niet eens klaar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Meh, ik vind twee namen samengeklonterd nooit zo leuk.
    Volgens mij zijn er twee bushokjes, als ik me niet vergis. Al wordt die ene wel constant kapot getrapt door die domme losers uit m'n stad. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Meh, ik vind twee namen samengeklonterd nooit zo leuk.
    Volgens mij zijn er twee bushokjes, als ik me niet vergis. Al wordt die ene wel constant kapot getrapt door die domme losers uit m'n stad. -.-


    Maar op dat veel namen die ik leuk vind al bezet zijn plak ik er altijd even Alpha achter. ^^


    ©1998

    Leuke naam. Ik heb mijnes ook vandaag veranderd c:
    Ik weet dat er sowieso twee bushokjes in mijn woonplaats zijn, alleen liggen er bij één ervan twee ruiten eruit :/

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 17:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Leuke naam (:
    En ik heb geen idee hoeveel bushokjes hier staan, in elk geval heel veel.

    I love dragons. ^^
    Ik heb geen idee hoeveel hokjes er hier zijn, maar het zijn er veel.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb het niet zo op usernames die twee woorden aan elkaar zijn, maar het is jouw username ^^
    Volgens mij zijn er bij mij in het dorp / de stad zo'n 6 bushokjes.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 18:15 ]


    26 - 02 - '16

    Stuk of 60 denk ik


    Life is hard and then we die

    Ik dacht dat dit over Harry Potter ging (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Oh leuk! Als ik alle bushokjes in Amsterdam moet tellen, ben ik morgen vrees ik nog niet klaar.


    The odds are néver in our favor.

    Hmm... 1,2,3,4..... *Telt even door.* Ik denk inclusief het hokje -het was vroeger een bus hokje maar doordat die weg afgesloten is aan beide kanten en je er alleen met een fiets komt gebeuren er heel wat andere dingen :'] - 9. En er worden maar 2 echt dagelijks gebruikt :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial