• Dat valt me dus echt vreselijk op xD
    Als iemand hier een topic over opent heeft iedereen opeens geesten in zijn kamer [Of ziet vliegend fruit!]
    Op zo'n manier vraag ik me serieus af wie er nou zit op te scheppen en wie er nou serieus een probleem/ervaring/WHATEVER met geesten heeft ¬¬

    (...)
    Ja je hebt gelijk en die opmerking komt echt vet over
    *plat*
    wat xD [/dom]

    Nou... ik vind dat sommige onder jullie alles nogal wat belachelijk maken omtrent geesten enzo.
    Ik heb er zelf al ervaring mee gehad, en weet dus ook wat het echt is. Ik had mijn verhaal op een toppic gezet, maar ik moet toegeven sommige berichten van die toppics waren echt belachelijk.
    [Zo zei een meisje dat ze ruzie had met een geest en dat die de deur dicht deed, zij weer open... die weer dicht en zo ging het maar door]
    Ik wou het gewoon even zeggen, neem het niet persoonlijk op!
    sorry, dat meisje, dat ben ik, en dat is dus geen grapje o.o
    echt, dat was eng, en toen werd mijn moeder boos omdat ''ik'' met de deur sleog :"(

    (...)
    Maar ik zat zo inde keuken mijn hond te aaien ;p
    en ik had het gevoel dat er iemand achter me stond.
    Toen kwam ik ineens op de naam 'Ben' :S
    je kan t is voorzichtig [in je hoofd] vragen...?

    (...)je kan t is voorzichtig [in je hoofd] vragen...?

    Ik had het toen in mijn hoofd gevraag o.O
    toen was ik maar rustig de keuken uitgegaan,
    ik vond het maar een beetje eng =O


    If it hits, better make it worth the fall.

    (...)
    Ik had het toen in mijn hoofd gevraag o.O
    toen was ik maar rustig de keuken uitgegaan,
    ik vond het maar een beetje eng =O
    kan ik begrpijen xD

    (...)sorry, dat meisje, dat ben ik, en dat is dus geen grapje o.o
    echt, dat was eng, en toen werd mijn moeder boos omdat ''ik'' met de deur sleog :"(


    Nja, maar dan zeg jij dat vaak verhalen niet serieus overkomen... Maar ik denk dat mensen jouw ook niet echt geloofden.
    Dus het kan ook gewoon zijn dat die mensen ook gewoon zeiden wat ze zagen.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    (...)

    Nja, maar dan zeg jij dat vaak verhalen niet serieus overkomen... Maar ik denk dat mensen jouw ook niet echt geloofden.
    Dus het kan ook gewoon zijn dat die mensen ook gewoon zeiden wat ze zagen.
    Klopt, daarom is het ook zo'n moeilijk onderwerp; je weet nooit waat de realiteit stopt en ed verzinsels beginnen :S

    (...)Klopt, daarom is het ook zo'n moeilijk onderwerp; je weet nooit waat de realiteit stopt en ed verzinsels beginnen :S
    Ja, daar geef ik je wel gelijk in.
    Maarr, sorry als ik je gekwets ofzo zou hebben.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    (...)Ja, daar geef ik je wel gelijk in.
    Maarr, sorry als ik je gekwets ofzo zou hebben.
    Nee, dat heb je niet, ik snap best dat je dat niet geloofd, het klinkt ook héél sterk...



    [maar geesten kunnen soms best hardnekkeig zijn [al houd ie zxich nu koest ^^ IK HEB PAS GEWOON DE HELE DAG DE DEUR OPEN GEHAD!! :D *danst in het rond*]]

    äber achter één van die topics had ik iets creapy meegemaakt en dat heb ik nog veel

    ik heb zeg maar wel van die momenten die ik niet kan verklaren maar ik ga niet schreeuwen dat ik helderziend ben:S die momenten heeft iedereen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    äber achter één van die topics had ik iets creapy meegemaakt en dat heb ik nog veel
    wat dan ?XD

    ik heb zeg maar wel van die momenten die ik niet kan verklaren maar ik ga niet schreeuwen dat ik helderziend ben:S die momenten heeft iedereen
    niet iedereen hoor... maar soit =']

    Nee ik heb geen gids ik ehb een Orb achter me ;)
    Dit zijn Orbs :

    http://www.youtube.com/watch?v=fGckCSyBxvQ

    (...)wat dan ?XD

    nouja, ik kroop in mijn bed en draaide me om, ik deed een beetje mijn ogen open en ik zag een soort lichtbol
    ik doe terug mijn ogen toe en vlak erna voel ik een por in mijn zij

    ik was klaarwakker en ik durfde niet meer slapen, de dag erna voelde ik terug een por in mijn zij en toen durfde ik niet meer op die manier slapen