• Hi,

    Ik had een vraagje. Wat is beter bij een broek. Dat die strak zit als je hem koopt,of dat je hem naar beneden kan doen zonder de knoop los te maken als je het draagt? Ik zit namelijk eigenlijk tussen 2 maten in en ik weet niet wat voor broeken ik nu moet kopen :$ Tips? pleasee.

    Xx

    Het lijkt me beter dat 'ie te wijd zit, want als je handig bent met een naaimachine of een handige moeder hebt, kan die de broek wel een stukje voor je innemen, zodat 'ie wel op maat is, met een te kleine broek gaat dat nogal moeilijk.
    Maar als je bij één bepaalde broek precies tussen de maten in zit, hoeft dat niet overal zo te zijn. Ga gewoon wat meer verschillende broeken passen, soms valt die maat die normaal net iets te groot is kleiner, of die maat die net te klein is groter, waardoor het wel past. Je moet gewoon even goed zoeken, maar uiteindelijk is er echt wel ergens een broek die precies past (:


    “Love is a contradiction.”

    ik zou persoonlijk voor degene gaan die je naar beneden kan doen zonder de knoop los te maken, maar dat komt omdat ik dat fijner vind en mijn broek soms half naar beneden hangt, dus tja..

    je kunt ook nog denken van: ik groei nog misschien wel een beetje...

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 11:54 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    De losse broek, je kan nog altijd een riem kopen!


    Owl you need is love.

    Ik zou gewoon eens bij verschillende winkels gaan kijken. Bij verschillende winkels en verschillende merken zijn de maten altijd net even wat anders. Ik zou sowieso nooit een broek kopen die net niet goed zit, aangezien ik me er dan gewoon niet prettig in voel.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Strak want hij gaan nog wijder staan naar mate je um vaker draagt.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Lossere, je kan altijd nog een riem halen en bij het wassen krimpt ie vaak.


    No growth of the heart is ever a waste