• Dat vroeg me vader dus net, zo uit het niets. Doet ie wel vaker, best irritant want ik moet altijd blozen bij het onderwerp 'liefde'.

    Ook zulke irritante ouders? :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    You. Have. No. Idea.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Na het antwoord: "Mijn rechterhand en ik vierden een maand geleden nog ons vierjarig samenzijn" vragen ze niks meer :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik... Het is ingewikkeld.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja, maar dan op de manier van, zich ermee bemoeien wanneer ik hem mag zien :l Om de week, kom op joh..


    Alis volat propriis.

    Ik. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ze moeten gewoon hun mond houden. (;
    Als ze erover door beginnen te vragen word ik vies, dusja ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Le me. (doeg) Vooral mijn oma. ‘Heb je al een vriendje?’ :(


    Full of envy behind that anonymous mask

    Discord schreef:
    Na het antwoord: "Mijn rechterhand en ik vierden een maand geleden nog ons vierjarig samenzijn" vragen ze niks meer :Y)


    Mijn ouders wel, na 30 seconden stilte, i think.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Escritura schreef:
    You. Have. No. Idea.

    Mijn moeder.
    'Hoe zit het met je vriendje?' :d
    Ik dan een wenkbrauw optrekken.
    'Hallo, je weet dat ik er geen heb?'
    Hatelijk.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Mijn ouders weten daarom ook van niks, nadat mijn vader dreigde mijn vriendje te vermoorden wanneer hij met 1 voet over onze oprit kwam.
    Maar ik heb nu geen vriendje, ik krijg hem wss niet terug want vergeleken met zijn slutty vriendin ben ik niks(she looks so damn perfect). Ik weet nog steeds niet waarom hij het ooit eens met haar had uitgemaakt om wat met mij te kunnen hebben.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mijn ouders vragen daar nooit naar, ik laat het ze vanzelf wel weten als ik vind dat dat nodig is :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, mijn oom vraagt dat altijd.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn ouders en mijn oma.
    Altijd.

    Een van mijn beste vrienden is dus een jongen, dus is dat meteen mijn vriendje. En als ik het dan ontken lachen ze en zeggen ze dat ik gewoon verlegen ben.


    Trust me. I'm the doctor

    Bij mij is het de hele familie, zo irritant.


    Take risks and conquer your fears.