• Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik tegen pro-ana ben en dat ik ook niet mik op anorexia met dit topic.

    De laatste tijd krijg ik steeds meer "complexen" over mijn uiterlijk. Mijn gewicht zit goed in verhouding met mijn lengte, maar ik heb een berhoorlijk buikje en daar stoor ik me aan. Ik zou nu graag dat overtollig vet wat kwijt willen met oefeningen en ze dus omzetten in spieren. Nu vraag ik me af of jullie toevallig weten wat voor oefeningen ik dus precies moet doen om wat te vermageren aan de buik. Ik kan ook niet intensief gaan sporten, want ik heb problemen met mijn voet, dus dingen zoals lopen zit er niet in.
    Zijn er ook puntjes waar ik in mijn voeding moet opletten? Ik drink zo goed als altijd water omdat ik dat gewoon verfissend en lekker vind en ik eet regelmatig fruit. Het probleem is wel dat ik nu examens heb en dus heel de dag door honger heb. Zijn er dus gezonde snacks die jullie aanraden?

    Nogmaals dit is gewoon om wat gezonder te leven en een strakkere buik te krijgen. Ik wil dus niet dat de kilo's er van af vliegen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I'm using this > http://www.optimaalsporten.nl/thuis-fitness/armoefeningen-voor-thuis.asp
    En ik ben ook bezig met gezonder te gaan eten. Ik ben ook niet echt dik of zo maar heb wel een buikje dat ik absoluut kwijt wil!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.