• Hi, ik heb een aantal rollen nodig voor mijn nieuwe en eerste storie: Live Spanish

    Samenvatting:

    Rosie, een meisje uit Noord-Frankrijk, besluit na haar studie naar Spanje te verhuizen. Haar beste vriendin Ciana gaat met haar mee. Ze komen terecht in een groot appartenmentencomplex, vol met losgeslagen studenten, net buiten Barcelona. In eerst instantie lijkt het Spaanse leven perfect maar al snel komen ze ook de keer kanten en het land tegen. De paniek is helemaal compleet als de meiden in de Spaanse onderwereld komen.




    Ik zoek medebewoners in het appartementencomplex. Dit zijn geen perfecte mensen en ze komen niet allemaal uit Spanje. Wees creatief.

    Invullen:
    Voornaam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum: Er wonen alleen mensen tot 30 in het complex
    Nationaliteit, geboorteplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Studie:
    Relatie tot Rosie: Dit kan variëren tot om een kopje suiker vragen tot haar opdrigerige buurvrouw.
    Overig: Er mogen geen huisdieren in het complex.
    Mag ik je waarschuwen?


    Alvast heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 10:25 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ok!


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Zal ik er anders nog een maken?


    El Diablo.

    Graag!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Okeey, give me moment!!


    El Diablo.

    Voornaam: Tyler
    Bijnaam: Ty
    Achternaam: Jones
    Volledige naam: Tyler Jay Jones
    Leeftijd: geboortedatum: 19
    Nationaliteit: geboorteplaats:Hij is half Pakistaans, maar woont al heel zijn leven in zijn geboorteplaats Londen.
    Karakter: Hij is altijd in voor een grapje, maar je kan ook serieus met hem praten. Hij is ook de jongen waar je heen gaat als je problemen hebt, hij weet overal wel een antwoord op. Hij zegt altijd wat hij denkt, daarom vinden veel mensen hem brutaal. Maar dat maakt hem niet echt uit. Hij kan heel romantisch zijn bij degene waar hij verliefd op is. Ook gaat hij voor zijn vrienden door het vuur.
    Uiterlijk:



    Zayn Malik

    Studie: Hij volgt de studie zang, want hij wil heel graag in een band.
    Relatie tot Rosie: Hij vraagt telkens wanneer Rosie eindelijk een feestje geeft.
    Overig: Je ziet hem bijna altijd bij Chanel, want hij is stiekem verliefd op haar. Hij rookt, en heeft ook een paar tattoo's.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:56 ]


    El Diablo.

    Whaaa! Hij komt er zeker in!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tyler is leuk hea? ^^


    El Diablo.

    Hihihi, heel leuk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damn... Ik wil ook zon Tyler tegenkomen in Oostenrijk, ghehe. ;D


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wie niet? ^^


    El Diablo.

    Mmm...Toch jammer dat ik niet naar Engeland toe ga... hahaha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."