• k heb net in dit uur 7 redbull op en ben nu klkaaar wakker . iw eis er nog meer redbull verlaafd


    So Wrong, It's Right <3

    Ik;D


    Cómo no te voy a querer..

    Ik lieft dat spul. :]

    IKKKKKKKKKK!!!!!!!!! xD ik heb er vandaag 6 op..

    Redbull!
    Kebt Een Week ofzo Vr De 1ste Keer Gedronken ,
    Mega lekkr Enalll!! ;)

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    IKUH ben een REDBULLJUNK!!!!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik !!
    redbull is pure verslaving !

    Ik heb vaak Golden Power. Echte redbull niet zo vaak omdat dat keiduur is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik, ik wordt er alleen super druk van xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ben ik hier de enige die Redbull Afschuwelijk vind ;D ?
    echt waar,ik vind het een Vies drankje,met een soort van Tandpasta-kauwgom Smaak
    het is dan ook nog is ongezond omdat er Massa's suiker,en andere brol inzit
    Dus voor degenen die eraan verslaafd zijn,probeer er toch niet meer dan 3...ofzoo te drinken,want het is echt niet gezond volgens mij ;)
    xx


    everybody needs a song.

    ben ik hier de enige die Redbull Afschuwelijk vind ;D ?
    echt waar,ik vind het een Vies drankje,met een soort van Tandpasta-kauwgom Smaak
    het is dan ook nog is ongezond omdat er Massa's suiker,en andere brol inzit
    Dus voor degenen die eraan verslaafd zijn,probeer er toch niet meer dan 3...ofzoo te drinken,want het is echt niet gezond volgens mij ;)
    xx

    Het is ook echt niet gezond (calorieën-bom xD), maar ik vind het echt heel lekker :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ikke heb net in de pauze weer een grote gedronken (A) mjummie zit nu bijna stuiterend in de klas:P

    Het meeste wat ik ooit gedronken heb zijn 15 red bulltjes op 1 dag. mnou je kan al raden wat er was xD ik leek super stoned en op een gegeven moment voelde ik me niet goed worden :P maar toch bleef ik schaterlachen samen met een vriendin :P


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Ikke heb net in de pauze weer een grote gedronken (A) mjummie zit nu bijna stuiterend in de klas:P

    Het meeste wat ik ooit gedronken heb zijn 15 red bulltjes op 1 dag. mnou je kan al raden wat er was xD ik leek super stoned en op een gegeven moment voelde ik me niet goed worden :P maar toch bleef ik schaterlachen samen met een vriendin :P



    Mijn record is 30 op een dag. Oudjaarsdag, vorig jaar. Tering ik was echt niet normaal druk meer. Iedereen die buiten was zat mij aan te staren. Ik ging rondjes om een duizendklapper heenrennen nadat die afgegaan was. :'D Gillen dat hij stoer was ofzo. XD Iedereen dacht dat ik dronken was. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IK IK!
    alleen mijn ouders zijn der niet zo blij mee.
    want ik ben haast altijd echt heel druk. en als ik red bull drink wordt ik NOG drukker.


    i can't pretend you're nothing special

    Whaaa, ik heeel erg!
    weet niet of iemand het kent maar me ma had mee gedaan aan de RoParun, toen kreeg ze 96 blikjes redbull gesponsord, maar van haar team dronk haast niemand het dus we hadden iets van 60 blikjes over en die mochten ik en me broertje hebben =]


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Red Bull(H)

    OMG
    Adore It<3


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?