• Helleu,
    Ik vroeg me af wie hier huisdieren heeft? Zelf heb ik 12 vissen (althans, als ze nog niet door de reiger zijn opgegeten) en een kat. :Y)



    Hij heet Bob. Die naam heb ik niet zelf gekozen :')
    x

    HEAVYMETAL schreef:
    Pom




    aww *smelt helemaal*
    ik wil jouw kat (H)

    OT: ik heb geen huisdieren
    heb wel een kat gehad, maar die is al een paar jaar dood :(

    Nee, niet meer. Ik had een hond en een hamster, mijn hamster Molly is na een jaar overleden en mijn hond Cindy had ik mijn hele leven al. Heeeel misschien krijgen we binnenkort weer een hond. (A)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Van twee konijnen.
    Naar een konijn en twee cavia's.
    Naar een cavia en een konijn. ):


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een cavia, vroeger had ik een fret.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb een slang gehad maar die is pas overleden. Hij heette Jaap Hannus Slytherin.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Twee hondjes, een dwergkeeshondje (Dario lol, van mijn zus) en een schotse terrier Charly


    Doortje


    Moos


    Zaida

    En dan hebben we nog 1 kat, Yasmine en 1 konijn, Punkie, maar daar kan ik geen foto's van vinden.
    Het zijn allemaal mn lieve knuffeltjes. <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een wit, lief, bejaard konijntje dat Nijntje heet. Hij is echt een dropje! _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    In onze tuin liggen vier katten en een konijn begraven. ): Nu hebben we alleen nog vissen, maar die zijn saai.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wij hebben 2 honden, Binky en Koda. Het zijn Cavelier King Charles Spaniels (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Provine schreef:
    Volgens mij ben ik de enige die geen huisdieren heeft? (bloos)


    Nee hoor, ik ook niet. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb 1 kat percy


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Chimaera schreef:
    Ik heb 6 katten, Maurice, Tijger, Moarke, Kyra, Jamie Lee en Casper
    2 konijnen, Snowy en Binky
    3 muizen, Indy, Hond en naamloos
    4 gerbils, Ger, Bil en 2 naamloosjes.
    vuurgarnalen, vissen in de vijver

    En bij mijn vader heb ik nog een hond, Asja


    Mijn gebrils hebben geen naam! en jij en Anne zijn niet de baas over mijn dieren!!!!:((


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    ik had vissen omdat ik astma heb. Mijn oma een hond tommie. de vissen waren 2 gouvissen isa en tommie. ook hadden we naamloze guppies maar die verdwenen door de pomp ofzoxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een kat van 21: Scramble *O*


    i put the fun in funeral