• Helleu,
    Ik vroeg me af wie hier huisdieren heeft? Zelf heb ik 12 vissen (althans, als ze nog niet door de reiger zijn opgegeten) en een kat. :Y)



    Hij heet Bob. Die naam heb ik niet zelf gekozen :')
    x

    Adler schreef:

    Doortje




    OMG WAT LIEF! :9~

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:40 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ALTERMOON schreef:
    Een kat van 21: Scramble *O*


    21 ???! weet je het zeker?! wow, wat oud! onze oudste kat is 18 geworden maar werdt blind en kreeg suiker ziekte en haar zoon ging vlak daarna dood aan heinwee naar z'n ma ofzo. en we hebben ook al een kat verloren aan een bloedprop in de poten.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Szerelem schreef:
    (...)

    21 ???! weet je het zeker?! wow, wat oud! onze oudste kat is 18 geworden maar werdt blind en kreeg suiker ziekte en haar zoon ging vlak daarna dood aan heinwee naar z'n ma ofzo. en we hebben ook al een kat verloren aan een bloedprop in de poten.


    Nee ze is 17 geworden, niet 18.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Chimaera schreef:
    (...)

    OMG WAT LIEF! :9~

    hihi, hij is echt een prinsje <3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:46 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    aww *smelt helemaal*
    ik wil jouw kat (H)

    OT: ik heb geen huisdieren
    heb wel een kat gehad, maar die is al een paar jaar dood :(


    Ah... Wat vervelend ):
    Pom heeft al een keer 40 graden koorts en een longontsteking gehad. Als hij niet zo'n enorme vetopslag in zijn lichaam had gehad, had dat zijn dood kunnen zijn. Pom heeft door zijn molligheid, om het zo maar te zeggen, wel meer risico op suikerziekte geloof ik |:


    26 - 02 - '16



    Mijn zwaar luie terror kat Zorro. Zoals je ziet op de 2e foto vermoordt hij graag keukenrollen.(krul)


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    ik heb in totaal 5 katten.,
    4 bij mijn moeder;
    Jip, Sok, Anna en Pebbles
    en 1 bij mijn vader;
    BoBo
    en nog eens 3 konijnen.
    tenminsten eentje is er van mij;
    BamBam
    en twee van mijn oom omdat die ging verhuizen.
    maar binnenkort gaan ze alle 3 naar mijn oom.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Candyfornia schreef:



    Mijn zwaar luie terror kat Zorro. Zoals je ziet op de 2e foto vermoordt hij graag keukenrollen.(krul)


    Wat een schatje ;3
    Ik heb een zwak voor zwarte katten (:


    26 - 02 - '16

    Terug in Canada had ik één kitten (Buttons) en mijn moeder had nog een kat (Scooter). Maar sinds we hier wonen hebben we geen huisdieren meer.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    @Topicmaakster:
    Heeft je kat trouwens ook de eigenschap om zich helemaal aan je vast te klemmen als je hem vasthoudt?


    26 - 02 - '16

    Szerelem schreef:
    (...)

    21 ???! weet je het zeker?! wow, wat oud! onze oudste kat is 18 geworden maar werdt blind en kreeg suiker ziekte en haar zoon ging vlak daarna dood aan heinwee naar z'n ma ofzo. en we hebben ook al een kat verloren aan een bloedprop in de poten.


    Yup, 21, staat op haar paspoort ^ ^. En behalve dat ze nog maar 1 schildklier heeft en een te hoge bloeddruk, is ze best gezond.


    i put the fun in funeral

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:58 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik heb twee katten, een ginger en een cypers ; Guus en Sjoerd. Het zijn echt dotjes haha c:
    Ik heb ook twee Gordon Setters, Indi en Keeley. (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik heb een hondje, Ollie. c:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik wou een hond of een kat maar helaas =(.


    If you had never come out of the blue, I would've stay