• Hallo allemaal,
    ik wordt komende maand 16 en heb mijn ouders(eindelijk) overtuigd om een feest te mogen geven.
    Nu ik wil een feest met een thema en mijn thema is India.
    Ik heb dus een lijstje met MUST dingen:
    -Linnen Doeken
    -Wierrook
    -Indische hapjes
    -Veel goud (nep)

    Nu was mijn vraag of jullie nog enig idee hebben om mijn lijstje aan te vullen.
    Groetjes<3

    Dresscode!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Camellia schreef:
    Dresscode!


    haha dat zoiezo! ik wil die jongens wel eens met zo een doekje zien lopen!

    omggg, ik heb over 3 weken ook sweet 16. :3 ik ga gewoon naar discotheek.. und, ik heb geen idee.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Je uitnodigen op een boeddhakaart printen of een uitnodiging aan de nek van een miniboeddha hangen. :Y)

    Fantasia schreef:
    Je uitnodigen op een boeddhakaart printen of een uitnodiging aan de nek van een miniboeddha hangen. :Y)



    Haha, dat is wel een leuk ideetje :D

    Indisch eten.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:09 ]


    Your make-up is terrible

    ~ Zo'n rood puntje op je voorhoofd zetten :3 -Of zeggen dat dat bij de dersscode hoort en iedereen dat moet hebben-
    ~ Indische muziek -of buikdansmuziek ofzo-
    ~ Het zou ook leuk zijn als je iemand zou kunnen regelen, bijvoorbeeld een buikdanseres, een fakier of iemand anders die iets met vuur doet, of zo'n gast die over glas kan lopen ofzow :3 Maar dat moet je alleen doen als je toevallig zo iemand kent, ik denk niet dat jij of je ouders daar waarschijnlijk veel geld aan uit wilt geven ;p
    ~ Henna tatoo's! Van die mooie, met allemaal van die kronkeltjes op je hand ofzo :Y)
    ~ Kijk anders de sweet sixteens eens na op youtube, er was er eens een keer die iets in indische/aziatische sfeer had (; Ik weet alleen niet hoe je dat tussen al die afleveringen moet gaan vinden x')

    ~ Let me know what you gonna do, i'm curious :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    ~ Zo'n rood puntje op je voorhoofd zetten :3 -Of zeggen dat dat bij de dersscode hoort en iedereen dat moet hebben-
    ~ Indische muziek -of buikdansmuziek ofzo-
    ~ Het zou ook leuk zijn als je iemand zou kunnen regelen, bijvoorbeeld een buikdanseres, een fakier of iemand anders die iets met vuur doet, of zo'n gast die over glas kan lopen ofzow :3 Maar dat moet je alleen doen als je toevallig zo iemand kent, ik denk niet dat jij of je ouders daar waarschijnlijk veel geld aan uit wilt geven ;p
    ~ Henna tatoo's! Van die mooie, met allemaal van die kronkeltjes op je hand ofzo :Y)
    ~ Kijk anders de sweet sixteens eens na op youtube, er was er eens een keer die iets in indische/aziatische sfeer had (; Ik weet alleen niet hoe je dat tussen al die afleveringen moet gaan vinden x')

    ~ Let me know what you gonna do, i'm curious :Y)


    Henna zoiezo! mijn moeder kan dat zetten dus dat is goed, die muziek is ook al geregeld en zo een vuurding zie ik nog wel haha, die pukkel hoorde al bij the dresscode!

    ik heb er zo'n zin in!

    Assassin schreef:
    Indisch eten.

    APHRODITEx schreef:
    omggg, ik heb over 3 weken ook sweet 16. :3 ik ga gewoon naar discotheek.. und, ik heb geen idee.



    hier in belgie kom ik de discotheek niet in, haha.

    Dsend schreef:
    (...)

    Henna zoiezo! mijn moeder kan dat zetten dus dat is goed, die muziek is ook al geregeld en zo een vuurding zie ik nog wel haha, die pukkel hoorde al bij the dresscode!

    ik heb er zo'n zin in!


    Omg doet jou moeder henna tatoo's zetten, awesome! =D
    Veel plezier alvast! C:


    Inspiration can hit you any time

    Toevallig heb ik gister mijn sweet sixteen gegeven :D Echt de dag van mijn leven gehad. Er kwamen vriendinnen van hier, maar ook van Quizlet (H) Het was echt geweldig! Ik had als thema hotpink and black, zo zag de taart eruit en de dresscode was zo, alles was gewoon hotpink en black :D Zag er echt geweldig uit! Ik ben alweer 1 dagje 16 (A)

    Maar om ontopic te gaan, decoratie van India, de uitnodigingen in indiaanse stijl, dresscode.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.