• Meiden. Ze hebben werkelijk waar ALTIJD, het zelfde probleem: watmoeten ze aan?
    En nu is mijn vraag aan jullie: wat zal ik aan doen naar mijn school feest?
    Het is het allereerste achoolfeest van mijn mbo, dit jaar, en heeft daarom dus nog geen thema enzo.
    Biedenjullie hulp?!Xo


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zo'n kort palletjesjurkje 8)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ligt eraan wat voor feest, is t een gwn discofeest, dan zou k iets simpels aan trekken, als gwn een zwart hemd en een skinny jeans. Is het een netter feest, dan een cocktail jurkje met een huidskleurige panty. Ik weet niet goed wat je staat ofzo, dus miss weet jezelf iets beters. Dit is iig wat k zou doen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Iets waar jij je lekker in voelt. :')
    Meestal wel iets meer te werk met accessoires en make-up e.d.
    Maar verder vind ik dat het niet té opvallend moet zijn dat je er uren over hebt nagedacht.


    Tell me about it, stud.

    Eh, es zien. Wat zullen we je eens aantrekken?
    Ik zie in de kast hangen, een zwart/witte gestreepte top. Ik geef je deze in handen, samen met een spijkerjasje. Omdat spijkerjasjes vet zijn. Daaronder een zwarte broek met schoenen naar keuze. En vergeet de donkerrode sjaal niet, aangezien de temperaturen niet altijd even royaal zijn :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Thankful schreef:
    Iets waar jij je lekker in voelt. :')
    Meestal wel iets meer te werk met accessoires en make-up e.d.
    Maar verder vind ik dat het niet té opvallend moet zijn dat je er uren over hebt nagedacht.


    26 - 02 - '16