• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Levi
    Ik grinnik even als ze nep begint te huilen. 'Voel je niet beledigt maar acteren is helemaal niks voor mij. Ik hou het liever echt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Ik zuchtte luid. "Fijn, nu vindt je me raar" zei ik toen ik zijn gezicht zag. Ik zakte neer op de grond en keek naar mijn pols waar mijn tattoo op stond. Vrijheid, zelfs hier zou ik het niet krijgen. De enige vrijheid die ik had was mijn dans.

    Emma
    "Beledigd ? Nee, je kwetst met niet zo rap" stelde ik hem gerust. "Ik kan vanalles, maar mensen die een tijdje met me samenwonen zeg maar weten precies wanneer ik speel en wanneer niet, ik hou het ook liever apart," zei ik, "Maar ik doe niet alleen acteren hoor" zei ik er weer naar. Ik sloeg mezelf nu figuurlijk voor mijn hoofd. Waarom zei ik dat nu ?

    Levi
    Ik knik even en laat mijn blik dan door de gang glijden. 'Ik ehm moet gaan, ik spreek je nog wel,' dan draai ik me om en loop weg. Emma is me iets te hyper.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Ik zucht en laat me tegen de muur vallen. "Het spijt me voor wie ik ben Levi" zei ik waarna er een échte traan over mijn wang liep. Ik zag het sterretje op mijn enkel.

    Levi
    Emma roept nog iets maar ik heb geen zin om me om te draaien dus ik doe alsof ik niks hoor. Als ik een tijdje door de gangen heb gelopen zie ik een jongen staan en een meisje op de grond zitten. Wanneer ik dichterbij ben zie ik dat de jongen Vince is, tenminste dat denk ik. 'He, Vince was het toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik knik naar de jongen die volgens mij Levi heette, 'En jij was toch Levi?' vraaag ik nog even voor de zekerheid. 'En nee, ik vind je helemaal niet raar.' zeg ik tegen Eliza.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Ik veberg mijn hoofd tussen mijn handen waarna er een traan langs mijn wang loopt. Jongens bij mij thuis betekende straf. Veel straf en hoe meer jongens hoe meer straf. Ik was bang dat mijn vader hier achter zou komen.

    Levi
    'Ja,' zeg ik tegen Vince. Dan kijk ik lichtelijk bezorgd naar het meisje. 'Alles goed?' vraag ik voorzichtig.


    [@sunsparkle bij london live zijn Aimee en Vince nu ook opweg naar de Starbucks a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Ik veeg de traan weg en kijk Vince aan. "Fijn dat je me niet raar vindt" zei ik met een klein lachje. Als die tattoo op mijn pols -wonderbaarlijk maar niemand had hem nog gezien- voor vrijheid stond, dan werd het ook tijd dat ik vrijheid kreeg. Ik stond op en liep naar de jongens. Laat die straffen maar komen. "Ik ben okay, bedankt" zei ik tegen Levi.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:55 ]

    [Ja, ik hou het in de gaten dat Londen ding (;]

    [kenden Levi en Eliza elkaar al :s]
    Levi
    Ik knik even als ze zegt dat ze okee is, 'mooizo, als er iets is zeg je het maar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Doe gwn ff alsof xp]

    Eliza

    Ik keek lichtelijk verbaasd maar haalde toen mijn schouders op. "Ik dacht gewoon wat terug aan nouja hoe zeg je dat, het verleden ?" probeerde ik. Ik nam mijn pols vast zodat de tattoo niet meer zichtbaar was en hoopte ergens dat hij het niet gezien had maar aan zijn blik te zien was het te laat.

    Levi
    Mijn blik valt op haar pols en ik zie een tattoo zitten, 'mag ik eens zien?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Ik liet mijn pols los en bracht mijn arm tot op zijn hoogte. Ja wat, ik kan er niet aan doen dat ik klein ben, okay. Ik liet de bloem zien waarvan je moet blazen en zo de pluimpjes wegvliegen. Alleen zijn het geen pluimpjes maar kleine vogeltjes.

    Levi
    Ik glimlach als ik de tattoo zie, 'erg mooi,' complimenteer ik haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered