• Heyy!
    Mijn zus studeert in Utrecht, en éindelijk heeft ze een kamer gevonden. Iedereen blij natuurlijk, ik niet zo eigenlijk want ik ga haar ontiegelijk missen gezien ze ook eigenlijk wel mijn beste maatje is en we de leukste tijden hebben hier thuis.

    Maargoed, ik wil eigenlijk iets voor haar gaan kopen, iets leuks voor op der kamer of in die richting, maar, wat? Iemand toevallig ideetjes of dat er misschien een winkel is waar ze leuke spulletjes verkopen?
    /Sorry als het teveel gevraagd is..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Fotolijstjes met foto's erin van jullie samen?


    Full of envy behind that anonymous mask

    een dromenvanger, of iets zelfgemaakt. of inderdaad fotolijstjes.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb een hele grote badeend voor mijn nicht gekocht toen ze uit huis ging ;o


    Life is hard and then we die

    Een leuke lamp? Schilderij/foto op canvas van jullie samen? Kussen met leuke sloop? "Kerstlampjes" om d'r kamer te versieren?

    Oh, trouwens nog een hele leuke winkel: Waar!

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:38 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Chroniqueur schreef:
    Fotolijstjes met foto's erin van jullie samen?

    Dat wou ik ook zeggen of een leuk accessoire voor haar kamer zodat ze vaak aan je denkt?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik dacht eerst ook aan fotolijstjes maar ik vond dat wat afgezaagd, maar nu ik er zo even over nadenk heb ik daar best een goed idee voor, thanks iig!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb een hele grote badeend voor mijn nicht gekocht toen ze uit huis ging ;o
    Oh dat is ook leuk (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Een lamp, een klok, kussens,...
    Of inderdaad fotolijsten, zoals hier al gezegd is. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou de action plunderen, dat doen mijn vriend en ik ook vaak (krul). Hij is ook bezig met uit huis gaan en heeft misschien een kamer binnenkort! :D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik zou de action plunderen, dat doen mijn vriend en ik ook vaak (krul). Hij is ook bezig met uit huis gaan en heeft misschien een kamer binnenkort! :D
    Ah fijn voor hem! ;D Dankjewel voor de tip (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Remembrall schreef:
    Een leuke lamp? Schilderij/foto op canvas van jullie samen? Kussen met leuke sloop? "Kerstlampjes" om d'r kamer te versieren?

    Jaaaa this (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Corvette schreef:
    Ik dacht eerst ook aan fotolijstjes maar ik vond dat wat afgezaagd, maar nu ik er zo even over nadenk heb ik daar best een goed idee voor, thanks iig!


    Kan ontzettend leuk zijn, beetje versieren en zo en dan heb je al een heel leuk aandenken. (Y) Succes iig.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Een knuffel, iets dat ze kan vastnemen en plat knijpen wanneer zij jou mist


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Koop een wekker word ze nooit te laat wakker ... :)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Plantjes of fotokaders?