• Loop ik daarstraks in de winkel om kleding voor mijn vader en broertjelief uit te zoeken. Sta ik voor de pashokjes een van de dingen die mijn broertje niet paste weer op te vouwen en terug te leggen, komen er in één minuut 2 verschillende mensen naar mij toe:
    'Mevrouw, weet u misschien of deze trui er nog in een andere maat is?'
    'Uhhh, ik wérk hier niet?'

    Heeft iemand van jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:45 ]


    Bad decisions make good stories.

    nee


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ja. Dat was best akward.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, niet echt nee. Maar ik heb zelf al aan 3 personen gevraagd die er helemaal niet werkten.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Oh jowel. .__.
    Ik was eens ergens aan het winkelen (in een andere provincie) en ik had een pull in de winkel gepast, dus ik plooi hem terug op en leg hem weg, komen er twee Nederlandse meisjes naar me toe en vragen ze of ik in de winkel werkte. ze hebben het dus vier keer moeten herhalen voor ik het verstond en snapte.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hahah, nee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rooskens schreef:
    Hahah, nee.


    26 - 02 - '16

    Ja ik xD Een keer in de Takko fashion en een keer in de Kruidvat hahaha xD Bij de takko vroeg er een vrouw aan me of ze die trui nog in het rood hadden en bij de kruidvat vroeg er een vent of ze nog Axe deo hadden xD whahaha ik ging stuk en zei: Ik werk hier niet :O sorry!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ja, mijn moeder werkt in de kruidvat en af en toe help ik haar op maandag met het actiepad vullen. Als ik dat doe wordt er soms wel 5 keer per uur gevraagd of ik weet waar iets staat. Ik heb geen uniform of iets aan, ik help mijn moeder alleen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik werkte op een kinderboerderij, en daar was ik een paar maanden later weer, komt de directrice zo bij me, "Help je even mee! of blijf je nog lang van de zon genieten?!" Ik was er dus gewoon met familie...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    O, dat heb ik best wel vaak, haha. :'D


    wth.

    Ja, dat heb ik ook wel eens gehad :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In de intertoys. Komt er zo'n mevrouw naar me toe: 'Weet u misschien waar ... ligt? Of werkt u hier niet?'
    'Sorry ik werk hier niet.'
    'Oh. Sorry.'

    LOL x'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ja, bij de Free Record Shop :')
    En ze wilden me er maar continu niet aannemen omdat ze al genoeg mensen hadden. Nou, wat die klant betreft had ik er dus wel gewerkt!
    Stiekem ben ik nu toch wel blij dat ik er niet werk omdat de winkel opeens uit het niets is verdwenen wegens financiële problemen, dus dan zou ik geenbaan meer hebben gehad :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.