• als je een (extra strong) verharder op hebt, is het dan ook nog nodig om een basecoat op te doen?

    volgens mij niet, ik doe dat niet en het werkt prima


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    okee, dankje! <3

    Als je een basecoat op doe voor de verharder, werkt de verharder niet omdat dat dan niet direct op je nogel zit. Nagelverharders beschermen overigens je nagels ook en werken dus al automatisch als basecoat.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Als je een basecoat op doe voor de verharder, werkt de verharder niet omdat dat dan niet direct op je nogel zit. Nagelverharders beschermen overigens je nagels ook en werken dus al automatisch als basecoat.


    dat is precies wat ik zocht! dankje! (:

    Zelf gebruik ik liever basecoat ;)

    Maar het is niet nodig geloof ik


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk dat het verschilt...

    als je donkere lak opdoet, zou ik denk ik na de verharder een laagje base-coat doen, omdat je nagels anders geel kunnen kleuren.
    Ook als je de lak lang laat zitten, zou ik er een base-coat tussen doen, anders trekken de pigmenten van de lak in je nagels.
    Ook moet je eigenlijk eens in de week een dagje 'lakloos' gaan, omdat je nagels anders geen zuurstof krijgen en alleen maar sneller afbrokkelen/breken, hoeveel verharder je er ook opsmeert.


    The night is dark and full of terrors.

    Contostavlos schreef:
    volgens mij niet, ik doe dat niet en het werkt prima


    “All those fairytales are full of shit.”

    Nachtschot schreef:
    Ik denk dat het verschilt...

    als je donkere lak opdoet, zou ik denk ik na de verharder een laagje base-coat doen, omdat je nagels anders geel kunnen kleuren.
    Ook als je de lak lang laat zitten, zou ik er een base-coat tussen doen, anders trekken de pigmenten van de lak in je nagels.
    Ook moet je eigenlijk eens in de week een dagje 'lakloos' gaan, omdat je nagels anders geen zuurstof krijgen en alleen maar sneller afbrokkelen/breken, hoeveel verharder je er ook opsmeert.


    Dat laatste wist ik wel, dat doe ik meestal ook wel. Maar dat over die donkere/lichte lak had ik niet over nagedacht.. thanks! c: