• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Mr.gold || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Captain Hook || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Ashar Darrak || Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Julio Caspari || Gelaarsde kat || Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:18 ]

    Mag ik Ariel en Doornroosje? Ik weet nog niet zeker welke van de twee ik wil gaan doen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Mag ik Ariel en Doornroosje? Ik weet nog niet zeker welke van de twee ik wil gaan doen (:



    dat mag:)

    Wacht, je moet minstens 2 personages om mee te doen?


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    Wacht, je moet minstens 2 personages om mee te doen?



    Je moet niet mag. dus als je een personage wilt mag natuurlijk ook.

    Ow, heb die regel al aangepast had niet in de gaten dat er alleen minstens stond ;p

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 23:16 ]

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Je moet niet mag. dus als je een personage wilt mag natuurlijk ook.

    Ow, heb die regel al aangepast had niet in de gaten dat er alleen minstens stond ;p


    Oh, dus maximaal... Mag ik een meisje? Als het kan Tink?
    In de serie zit ze niet in Storybrooke, dat weet ik, dus als je dat liever niet wilt hebben wil ik anders Rapunzel wel? Daar hebben ze immers nog niks mee gedaan :')


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    (...)

    Oh, dus maximaal... Mag ik een meisje? Als het kan Tink?
    In de serie zit ze niet in Storybrooke, dat weet ik, dus als je dat liever niet wilt hebben wil ik anders Rapunzel wel? Daar hebben ze immers nog niks mee gedaan :')



    Tink is goed.

    ik houuuu van de serie, geef mij maar de mad hatter, ik maak hem wel wat meer "mad" dan in de serie haha

    (komt er ook nog een saviour?)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maximesa schreef:
    ik houuuu van de serie, geef mij maar de mad hatter, ik maak hem wel wat meer "mad" dan in de serie haha

    (komt er ook nog een saviour?)



    Ja, die komt er ook.

    Rol: Sprookjesfiguur in Storybrooke

    Naam: Rickena "Ricky" Bell

    Sprookjesfiguur: Tinker Bell

    Leeftijd: 20

    Karakter: Ricky is een avontuurlijke jongedame. Ze kent geen grenzen en zal altijd blijven vechten om haar doel te bereiken. Ze geeft dan ook niet snel op en laat zich niet weerhouden door angst, obstakels en problemen. Ze heeft een creatief brein wat betreft het vinden van oplossingen en het creëren van mogelijkheden. Dit zorgt ervoor dat ze tijdens haar zoektocht naar antwoorden en avontuur ze ondanks dat ze vaak in de problemen komt, altijd wel een uitweg weet te vinden. Ricky is nieuwsgierig en wil hierdoor alles weten en ontdekken. Vrijheid is iets dat haar zeer dierbaar is en hier zal ze ook altijd voor vechten. Ze is niet iemand die je zomaar kunt opsluiten in een kooitje zonder weerstand van haar te verwachten. Ze is dan ook een dromer en voor haar zal het gras bijna altijd wel groener lijken aan de overkant.
    Ricky helpt daarbij graag mensen. Ze kan er niet goed tegen om mensen ongelukkig te zien en zal zich ook altijd bemoeien met mensen hun problemen. Het kan nogal irritant zijn, maar ze heeft wel het beste met je voor. Ze zal je nooit zomaar opgeven, wat je ook gedaan hebt. Ze geeft immers nooit iets op. Ricky is daardoor wel soms wat onzeker als alles alsnog fout gaat en kan dan last krijgen van een kort lontje. Ze is soms dan ook wel wat ongeduldig, maar weet na een tijdje zichzelf wel weer in de hand te krijgen. Ze zal het gedaan krijgen, ook al is het het laatste wat ze doet.
    Ricky luistert slecht wanneer ze iets in haar hoofd heeft. Advies gaat bij haar meestal het ene oor in en het andere weer uit. Ze is daardoor iemand die eigenlijk alleen van haar eigen fouten kan leren. Daarbij is ze snel jaloers op mensen die wel de vrijheid hebben of waarbij de dingen wel goed gaan. Het is een hele slechte eigenschap en daar is ze zich van bewust, maar het is moeilijk af te leren. Het is immers haar gevoel en daar valt vrij weinig aan te veranderen.

    Uiterlijk: Ricky is een vrolijke jongedame met lang blond haar waar wat slag in zit en blauwgrijze ogen. Ze heeft een gewoon postuur wat inhoudt dat ze niet opvallend slank is, maar je haar ook niet dik kunt noemen. Haar huid is van licht en kleurt ook niet bepaald snel door de zon. Ze is met haar 1,60m niet echt groot. Haar kleding moet toch voornamelijk lekker zitten en haar niet belemmeren. Hierom draagt ze liever geen rokken, hakken en strakke kleding waarin ze zich niet goed kan bewegen. Wat make-up betreft is ze makkelijk. Ze draagt altijd zwart oogpotlood en zwarte mascara en daar houdt het weer bij op.




    Werk: Ze woont samen met de meeste andere feeën in het klooster en leeft als non. Dit vindt ze echter vreselijk, maar ze heeft geen idee waar ze anders zou moeten wonen en werken. Hierdoor komt ze nog wel eens in de problemen, omdat ze dan stiekem dingen doet die niet horen en dit niet altijd onopgemerkt blijft.

    Extra: Ricky heeft een talent voor het maken van dingen. Van kasten tot televisie's, haar magische handen kunnen alles wel in elkaar zetten. Ze doet daarom veel klusjes rondom Storybrooke, waardoor ze mensen vaak helpt. Ook vindt ze het leuk om zelf dingen uit te vinden, maar dit kan nog wel eens fout gaan. Bij Ricky gaan de dingen namelijk eerst twee keer fout voordat ze goed gaan.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 15:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mag je ook originele karakters uit de serie gebruiken?


    Your make-up is terrible

    Hmmm geef mij maar rapunzel :D

    Een vraagje voor de mede ouat kijkers. Waar ergens zitten jullie in de serie? Want gezien ik 1 dag op de US achter loop wil ik weten of ik er dingen uit mag flappen of niet xd


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maximesa schreef:
    Een vraagje voor de mede ouat kijkers. Waar ergens zitten jullie in de serie? Want gezien ik 1 dag op de US achter loop wil ik weten of ik er dingen uit mag flappen of niet xd


    Ik ben ergens in seizoen 2. Aflevering 8 geloof ik. Maar het is sowieso netjes om alles in spoilers te doen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Nee, ook geen echte spoilers, maar meer van die kleine fangirlmomentjes.
    Maar ik denk dat je sowieso met spoilers te maken krijgt als er seriegetrouw karakters als Peter pan mee gaan doen

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 14:53 ]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maximesa schreef:
    Nee, ook geen echte spoilers, maar meer van die kleine fangirlmomentjes.
    Maar ik denk dat je sowieso met spoilers td maken krijgt sls er seriegetrouw karakters als Peter pan mee gaan doen


    Nee, ik bedoelde onder een spoiler zetten. :3


    Your make-up is terrible