• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Isa
    Ik hoorde Mercedes. Ze zouden haar neerknallen?! Ik voelde tranen uit mijn ogen komen. Ik opende de deur dat ze niet konden horen en pakte mijn revolver. Ik liep naar beneden. Ik hoorde ieder geluid en mij hoorde je niet. 'Doe haar niets.' Fluisterde ik dat ze wel hoorde. Het leek op alsof ik verweg was. Ik slikte. Ze hadden my Blue Eyes.

    Jason
    Ik voelde dat ze weer kreunde. Ik voelde ze was nat genoeg. Ik deed mijn broek uit en mijn onderbroek en mijn penis kwam eruit. Ik hing boven haar mond. 'Open en niet bijten. Als dat gebeurt ben je dood begrepen?' Zei ik dreigend. Ik hield mijn lul bij haar mond. Ik keek haar aan. Ik kende geen genade. Overvallen neuken en dan zielig achterlaten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler
    Ik lachte. Chanel en ik liepen de richting op waar het vandaan kwam. Maar we kwamen aan bij een muur, "what the fuck is dit?!" schreeuwde ik.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 23:28 ]


    El Diablo.

    [Mag ik me misschien ook overgeven zonder dat ik beschoten wordt? En ze stond nog achter een muur. En het klonk van boven dat was de andere trap op :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    'Open en niet bijten. Als dat gebeurt ben je dood, begrepen?' Ik keek vol walging naar zijn lul. Ik ging hem echt niet pijpen. Ik hield stevig mijn lippen op elkaar. Dit was het enigste verzet dat ik kon geven en dat ging ik dan ook doen. Ik keek hem uitdagend aan. Natuurlijk had ik door dat het dom was maar dat boeide me niet. Ik kon niks doen om het tegen te houden maar misschien kon ik tijd rekken, en ik weigerde me zomaar gewonnen te geven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Laatste RPG van mijn kant vandaag hihi. (cool)]

    Lailah Ann Rizah.

    Voorzichtig zette ik een voet buiten de badkamer. Ik keek vluchtig in het rond of ik door niemand betrapt zou kunnen worden, en rende vervolgens de gang door naar mijn kamer. Ik ging zitten op mijn bed, en zuchtte eens diep. Wat was mijn leven nu eigenlijk waard als hoer? Ik kon er -als ik toch niet meer vrijkwam- beter een einde aan maken, maarja.. Dan liet ik ze winnen, en dat is iets wat ik hen niet gunde. Ik kon mijn taak als hoer dan maar beter als de beste vervullen. God only knows where we are living for,right?

    [Oke, ik pas wel aan x'D]


    El Diablo.

    [Ik zie dat ik zelf fout zat xD ik verzin er wel wat op.]
    Isa
    Ik zie dat ze hun pistool op me richten en ik doe een tuimelrol om hem te ontvluchten. Ik zie dat ze Mercedes opgenomen hadden. Ik wist niet of ze no zou leven maar ik zou nies reskeren. Ik liet mijn revolver zien en deed hem langzaam op de grond. Ik haalde de minutie uit en schoof het naar ze toe. 'Schiet me asjeblieft niet neer. Ik wou alleen naar Mercedes. Ik wou haar een vaarwel zeggen. Ik was gewoon wanhopig.' Kan ik nog stotterend uitleggen.

    Jason
    Ik zuchte. Ik kneep haar neus dicht en sloeg haar hard op haar wang. Ze hapte naar adem en ik plaatste mijn lul in haar mond. 'Alleen likken en zuigen.' Zeg ij grijnzend. Ik pakte mijn pistool en liet naar haar schouder toe schuiven. 'Waar wacht je op?' Zei ik lichtelijk opgewonden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik zag de munitie op de grond, en wat ze zei. Ik keek Chanel even aan, ze knikte. "Mercedes is in het huis van No Merci, we brengen je erheen, wel vastgebonden, je weet maar nooit" zei ik wantrouwig. Terwijl Chanel haar vastbond, pakte ik de munitie en revolver. Ik begon te lopen, en Isa nam plaats op de achterbank. Chanel zat ook op de achterbank, met pistool gereed. Mocht ze opeens kunnen aanvallen...


    El Diablo.

    Melody Pels
    Die jongen was ziek, gestoord! 'Alleen likken en zuigen,' zei hij. Ik voelde tranen opborrelen, ik wilde dit echt niet. Toen de jongen merkte dat ik nog niet begonnen was vroeg hij: 'Waar wacht je op?' Zijn stem klonk opgewonden. Ik voelde een pistool tegen mijn schouder en besefte dat ik geen keuze had. Vol walging deed ik was hij wilde en begon er kleine likjes aan te geven. Daarna begon ik er aan te zuigen. Ik had dit nog nooit eerder gedaan en ik vond het walgelijk.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 23:39 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    Ik keek naar het meisje met het geweer ik zuchte. 'Dat is echt niet nodig ik laat echt geen kans glippen om mijn dochter te zien.' Zeg ik terwijl ik mezelf oprol. Ik laat mijn hoofd tegen het raam waan gaan. Ik wou haar glimlach zien. Haar met mijn haren zien spelen. Ik zuchte. Ons gezinnetje was verpest.

    Jason
    ze was niet echt slecht maar ook niet te beste. Toen mijn lul stijf was ging ik uit haar mond. Ik begon haar weer te beffen. Ze begon steeds meer kreun geluiden te maken. Ik zou doorgaan tot ze klaar zou komen. Minimaal zoals ik het wilde. Ik plaatste mijn vinger in haar vagina en bewoog mee. Ik voelde hoe haar lichaam genoot maar zij niet dat was het beste. De geestelijke sterkte en de lichamelijke sterkte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Ik kon het niet laten en begon steeds meer te kreunen maar ik mocht niet klaar komen van mezelf. Ik voelde zijn vinger in mijn vagina en hoe erg ik het ook verachte, ik werd er opgewonden van. 'Nee,' kreunde ik. Ik ging hem zo lang irriteren door niet klaar te komen. Ik kon dat. Ik hield het gewoon op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Hierna ga ik slapen x'D]

    Chanel

    "Dat kun je wel zeggen, maar wie weet" zei ik wantrouwig. Opeens stopten we voor het huis, en ik stapte uit. Ik zag dat ze moeite had met uitstappen, ze had zich nergens om aan vast te houden. Ergens dus logisch. Ik trapte de deur open, en liep naar de kamer waar Fay zat. Ik wist dat ze achter me aan liep. "Hier is ze" mompelde ik. En gaf haar een licht duwtje de kamer in. En toen ze erin was sneed ik het touw door zodat ze niet meer vast zat, en deed de deur op slot.

    [Weltrusten :Y) ]


    El Diablo.

    Isa
    Ik wordt een kamer ingeduwd met de dochter van meneer Rush. Ze houd Mercedes kalmerend vast ik wordt losgemaakt en ik loop gehaast naar haar toe. Ik nam dankbaar Mercedes van Fay over en maakte haar zachtjes wakker. Haar blauwe ogen boorde in de mijne. Ik voelde me gelukkig misschien wel meer dan gelukkig. Ik kreeg een deken en nam hem dankbaar aan. Ik sloeg hem me heen en glimlachte naar Mercedes. Ik neuriede een slaap liedje waardoor we beide in slaap vielen.

    Jason
    Met mijn vrije hand begon ik haar borsten te kneden. Haar tepels waren al hard. Ik voelde hoe vloeibaar het hier was. Ik grinnikte. Ik stopte met beffen. Ik gaf baar een knikte en rukte mezelf even zonder dat ze het zag. Ik keek hij een tikkeltje medelevend aan. 'Dit gaat misschien een beetje pijn doen. Wil je liever langzaam of snel en met genot verdoving of zonder?' Vroeg ik nu wat vriendelijker. Dit was ook het enige medeleven dat ik haar gaf.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Ik keek de jongen aan. Eigenlijk gewoon helemaal niet, dacht ik maar ik wist dat het dan pijnlijker ging worden. 'Met genot verdoving,' zei ik aarzelend. Ik wist niet was het was maar het woord verdoving kwam er in voor en dat was goed, toch? Ik keek de jongen bang aan en wist dat ik binnen nu en vijf minuten mijn maagdelijkheid ging verliezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jason
    ik knikte dit soort medeleiden had ik. Ik streelde haal clitje terwijl ik voorzichtig in haar ging. Ik voelde het knappen chef maagdenvlies was gebroken. Ik voerde het tempo van mijn vinger die haar clitje zat te stimuleren op zodat de genot de pijn zou overheersen. Ik begon langzamerhand te stootten. Ik wist wel dat met genot beter was dan zonder.


    I'm finally back, Finally after a Year break