• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Christiano Edmondo Orfeo

    Voor zover ik mij kon bedenken had ik eigenlijk nooit een meisje uit het Noorden verkracht. Geruchten gingen dat ze altijd lekker strak waren daar beneden. Dat moest en zou ik voelen. `Benen uit elkaar, teef,´ siste ik dreigend. Ik pakte een wapen, en hield het tegen haar slaap. `Onthoud goed.. Als jij niet doet wat ik zeg, sterf je. Ik kan genoeg deals sluiten met andere gasten waar door ik ook wel vier miljoen krijg.´ Dit meende ik serieus. `Benen uit elkaar,´ zei ik nogmaals, en grijnsde. Ik had de macht, en dat bleef zo.

    Lailah Ann Rizah

    De pijn was onbeschrijfelijk toen hij door mijn schouder schoot. Ik krijste en gilde het uit van de pijn. Ik kon alleen maar huilen, en ik kon niets zeggen. Oh, dat zo'n brandmerk zo'n groot probleem kon veroorzaken. `Laat me niet alleen,´ murmelde ik, terwijl de tranen over mijn wangen stroomde. Ik zou doodbloeden als ik niet snel werd geholpen...

    [Maakt niet uit als Lailah dood gaat. Ik wil wel een nieuwe hoer maken die maagd is. Wuahaha. ]

    [Oh, en btw.. Ik ben zo weg. Moet even naar het politiebureau aangifte doen. Dusseh ja, als er een nieuw topic gemaakt moet worden; kunnen jullie wel wachten toch, engeltjes? (A)(A)(A)]

    [Ik denk niet dat er zo veel gaat gebeuren want ik kan niks doen met mijn karakters en HurtedHeart denk ik ook niet als jij weg bent.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Mag ik Lialah vermoorden? Muhahahahaha?]
    Fay
    Ik luisterde niet. 'Als je het niet weer het is 20 MILJOEN. Geen 4 miljoen.' Grom ik boos naar hem. 'Geef me die fucking spuit.' Schreeuw ik hard naar hem. Mijn armen hadden een beetje ruimte. Ik liet mijn hoofd en romp naar voren komen en had nu bijna zijn hoogte. 'En als ik ze spreid kan je er niet veel mee. Ik heb een broek en een string aan blinde kip.' Zei ik sissend. Was alles echt zo moeilijk?!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LordSarita schreef:
    [Ik denk niet dat er zo veel gaat gebeuren want ik kan niks doen met mijn karakters en HurtedHeart denk ik ook niet als jij weg bent.]
    [Inderdaad. Ik wil misschien nog een toekomstige hoer maken xD ik vind dat echt leuk om te spelen. Verkrachting. Of een meisje die er speciaal is om de jongens of meisjes te nemen voor lust dus iemand beffen en die in de kelder leefd ofzoiets xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Hhahahaha met je muwhaahha VRAAGTEKEN. Ja dat mag. Dan maak ik een leukere rol aan. (flower)]

    Christiano Edmondo Orfeo


    Ja, wist ik veel. Mij werd niets verteld. Ik zuchtte. `Wil je het zo spelen?´ vroeg ik dreigend. Ik scheurde in een keer al haar kleding van haar lijf, met al de kracht die ik had. `Heb je nu nog wat te zeggen, he?´ vroeg ik aan haar. `En nu spreid je je benen,´ zei ik, en keek naar haar volmaakte blanke lichaam..

    [Oah, dat aangifte doen gaat toch niet door. Wuahaha. Okeeokee, dan maak ik zo wel een nieuw topic.]

    [Haha Yeah. Ik voel me eenzaam. Ik wil ook mee doen. Niemand heeft nog een jongen over ofzo? Of iemand anders.]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 14:37 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Oja, Hurted, moet je doen. Is leuk. Hahahaha. Ik vind het echt leuk om te spelen weetje. Het is gewoon, gewoon leuk? Jah. HAHAHHAA]

    [Sarita, met welke karakters zit je vast? En het liefst in oost? Want ik ga zo nieuw hoertje aan maken, enne.. Ja. Dan kan ik je wel gezelschap houden als je dat wilt ;D ]

    [Ik heb nog een Cameron die niks te doen heeft. En een Abby, want dit zit nog steeds in de keuken bang voor wat Chris gaat verzinnen.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [En Cameron zit in oost, of wat? ]

    [ Ik ga trouwens alvast een plaatje zoeken voor topic nummero drie.]

    [Iedereen zit in oost. Melody is bij Tyler. Cameron hoort bij de Angels of Death en Abby zit bij de No Merci.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Oke om dit stukje gaat Lailah dood.]
    Jason
    Ik zag haar huilen en ik kon het net aanzien. Tyler had haar zo beschadigd. Ik trok het balletje uit haar mond en hielp haar
    Overeind. 'Niemand verdient dit leven.' Zeg ik plots liefdevol. Ik doe mijn hand rond haar keel en schiet haar door haar slaap. Ze spartelde even, maar viel met een klap op de grond. 'Rust in vrede.' Zeg ik zacht in haar oor terwijl ik op mijn motor spring en terug naar huis rij.

    Fay
    Ik kijk hem fel aan. Die kleding boeide me niet. 'Nee.' Zeg ik doodsimpel. 'Zover krijg je me niet.' Zeg ik koelbloedig. Ik wist dat ik het zou doen als hij me die spuit zo geven daarom gaf Madison hem die. K was een moeilijk meisje, maar bij drugs was ik mezelf niet meer. Ik zei express niets over het spuitje want ik wist dat ik het dan wel zou doen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm finally back, Finally after a Year break