• beste lezers
    ik ben mijn eigen boek aan het schrijven, en ik mag het uitgeven! ik heb nog geen titel, want ik ben daar nog over aan het denken, maar het is een mooi boek volgens iedereen die ik het heb laten lezen. En ik heb het alleen laten lezen dor mensen die wel altijd eerlijk tegen me zijn.

    Nu weet ik dat mijn verhalen op Q nooit zo goed zijn, maar dan heb ik ook niet echt mijn best gedaan. Dit vanwege persoonlijke problemen.
    mijn verhaal gaat over een wereld waarin magie heerst, en over het recht van de sterkste, en hoe de zwakken dat kunnen verbeteren (lees onder zwakker, mensen zoals in onze wereld, magieloos).
    Ik zet er nog een topic bij als et boek leesaar is.

    als iemand een titel weet bij wat je nu hebt gehoord, meldt het me dan aub.

    p.s. ik wens geen reacties waar ik me slecht door kan gaan voelen, ik heb namlijk geen zin in een inspiratie dip.

    Edit: en GEEN reacties over mijn spellingfouten, ik ben me van die fouten bewust, maar ik heb op het moment niet de mogelijkheid om deze fouten te verbeteren.

    Edit 2: Op Quizlet sta ik niet bekend onder mijn echte naam, (Ik heet hier Alynde), dus de auteur op mijn boek heet anders dan ik op Quizlet.
    Mijn echte naam ga k op het internet niet melden. maar als je de moeite neemt om mijn boek in ieder geval te gaan bekijken als het uit is, (dat duurt nog wel even hoor, ik moet nog op gesprek met de uitgever, en ikmoet nog de laatste hand leggen aan een aantal hoofdstukken (en natuurlijk dus nog een titel bedenken). minimaal nog een jaar, maar ik houdt jullie op de hoogte in mijn vooruitgang.

    Edit 3: en nu sta ik wel op mijn echte naam, Ilana dus. xD

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:27 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Vet goed! Ik ben niet zo goed met titels, maar ik kijk wel uit naar je topic als het uit komt (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben verschrikkelijk met titels als ik de verhaallijn niet weet, dus helaas kan ik je niet echt verder helpen. Ik vind het wel ontzettend leuk dat je een boek mag uitgeven! Stiekem denk ik dat dat wel de droom is van ongeveer 70% procent van de users hier. :'D

    Volgens mij staat dit topic hier overigens niet goed. Zou dit niet bij 'overige promoten' moeten?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik ben verschrikkelijk met titels als ik de verhaallijn niet weet, dus helaas kan ik je niet echt verder helpen. Ik vind het wel ontzettend leuk dat je een boek mag uitgeven! Stiekem denk ik dat dat wel de droom is van ongeveer 70% procent van de users hier. :'D

    Volgens mij staat dit topic hier overigens niet goed. Zou dit niet bij 'overige promoten' moeten?


    ik wist niet precies waar het moest, dus hebik het hier gezet, maar als het niet goed staat dan kan ik daar heaas niks mee. ik weet namelijk nog steeds niet zeker waar het moet.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Wauw, wat super tof! Maar ik heb echt geen flauw idee voor een titel..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wat boeit het nou als iedereen je naam weet? (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Me is jaloers. ):
    Um, misschien moet je aan iemand die je boek heeft gelezen vragen of zij een titel weten? Zij hebben het gelezen en weten waar het over gaat. ;)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    CURLYMONSTER schreef:
    Wat boeit het nou als iedereen je naam weet? (cat)


    + als wij de verhaallijn niet kennen, hoe moeten wij dan een titel vinden die erbij past?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    CURLYMONSTER schreef:
    Wat boeit het nou als iedereen je naam weet? (cat)

    dat weet ik eigenlijk niet :P, wacht ik ga ff men echte naam zetten


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    De titel moet uit je hart komen.
    En ik heb mijn dromen om een boek te schrijven, ja, stiekem droomde ik daarvan, aan de kant gelegd omdat ik weet dat ik nog veel te veel fouten maak.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hoi Ilana, ik ben Annemarije. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Jij? Je eigen boek uitgeven? Wat als ik dat nu eens niet geloof? Je bent dertien. >.< We kunnen je niet met een titel helpen als we niet weten waarover het boek gaat en aan spelfouten kan je altijd iets doen.


    comfort in c h a o s

    Nefie schreef:
    De titel moet uit je hart komen.
    En ik heb mijn dromen om een boek te schrijven, ja, stiekem droomde ik daarvan, aan de kant gelegd omdat ik weet dat ik nog veel te veel fouten maak.


    op de titel moet uit je hart komen, dat vind ik een hele mooie uitspraak, dankjewel, ik ga daar ook zeker wat mee doen (een titel vanuit mijn hart bedenken bedoel ik).
    Geef je dromen om een boek te schrijven niet op! ik heb een keer overwogen om ze op te geven, omdat ik toen nog helemaal niet goed genoeg was, maar ik bleef schrijven, heb het verhaal duizend keer aangepast,(en zelfs nu is het nog niet helemaal klaar) en toen opeens.... mocht ik het uitgeven!
    iedereen heeft dromen, geef die van ou niet op omdat andere zeggen dat je niet goed genoeg bent!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Jij bent de schrijfster. Niet wij.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Austen schreef:
    Jij? Je eigen boek uitgeven? Wat als ik dat nu eens niet geloof? Je bent dertien. >.< We kunnen je niet met een titel helpen als we niet weten waarover het boek gaat en aan spelfouten kan je altijd iets doen.


    Ik? een boek uitgeven? ja. Wat nou als jij mij niet geloofd? wat nou als mij het niet boeit of je me wel of niet geloofd?
    Ik ben 13, ja dus wat dan nog? als jij me te jong vindt, is dat jammer voor jou.
    Je kunt me niet met een titel helpen als je niet weet waar het boek over gaat. Nee misschien niet, maar ik heb al uitgelegd, het gaat over het recht van de sterkste en hoe de zwakke dat kunnen verbeteren (a.k.a. hoe de zwakken voor hun recht opkomen,) en er zit veel magie in, ik ken genoeg mensen die daar een crea titel van kunnen maken.
    Aan spellingsfouten kan ik NU niets doen zei ik, ik zei niet dat ik er niks aan kon doen.
    Ik ben niet uit voor ruzie, maar ik wil je er wel even op wijzen dat ik duidelijk heb gezegd dat ik geen negatieve reacties wens.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    DragonWings schreef:
    (...)

    op de titel moet uit je hart komen, dat vind ik een hele mooie uitspraak, dankjewel, ik ga daar ook zeker wat mee doen (een titel vanuit mijn hart bedenken bedoel ik).
    Geef je dromen om een boek te schrijven niet op! ik heb een keer overwogen om ze op te geven, omdat ik toen nog helemaal niet goed genoeg was, maar ik bleef schrijven, heb het verhaal duizend keer aangepast,(en zelfs nu is het nog niet helemaal klaar) en toen opeens.... mocht ik het uitgeven!
    iedereen heeft dromen, geef die van ou niet op omdat andere zeggen dat je niet goed genoeg bent!

    Ik ga eerst mijn fouten wegwerken.
    Ik weet maar al te goed dat er nog gramaticale fouten in mijn verhaal staat, net zoals zinsbouwfouten en fouten op voorzetsels. Daarom staat het eerste gedeelte van mijn verhaal ook inactief.
    Als ik een boek uitgeef, zal hij in mijn ogen perfect zijn. Verhaallijn precies zoals ik wil, verwoord precies zoals ik wil en geen fouten.

    Oh, anderen zeggen niet dat ik niet goed genoeg ben. Dat doen ze niet hoor, ik weet het van mezelf. (Ik ben een pessimist) (krul)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please