• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Ik gniffel even kort wanneer Cassie mijn buik streelt, maar kus gewoon gepassioneerd verder. Ik drukte haar dicht tegen me aan. Ik wilde haar warmte voelen. Mijn hand vond zijn weg weer naar haar buik.

    [Idd x'D]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 23:49 ]


    Take me to wonderland

    [Ja, dat doen jullie, en dat is niet echt leuk ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Ik glimlach even als Fáilte zich dichter tegen me aandrukt en huiver even wanneer ik zijn lichaamswarmte voel. Zijn hand glijd weer naar mijn buik. Mijn lippen glijden weer van zijn mond naar zijn nek en beland uiteindelijk bij zijn oor en ik bijt zachtjes in zijn oor. De hand op zijn buik laat ik naar zijn onderrug glijden en ik druk hem nog dichter tegen me aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Burlington schreef:
    [Ja, dat doen jullie, en dat is niet echt leuk ._.]


    [sorry :'( maar wij kunnen er ook niet echt veel aan doen dat de anderen niet online zijn...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ik kreun zachtjes wanneer Cassie zachtjes in mijn oor bijt. Ze drukt me tegen zich aan waardoor ik perongeluk haar borst aanraak, maar trek mijn hand niet weg. Mijn andere hand laat ik door haar zachte haren glijden.


    Take me to wonderland

    Burlington schreef:
    [Ja, dat doen jullie, en dat is niet echt leuk ._.]


    [Sorry]


    Take me to wonderland

    Cassie
    Fáilte's hand komt tegen mijn borst en hij laat hem daar liggen maar ik heb daar geen problemen mee. Ik wil hem zachtjes tegen de muur aanduwen maar ik stuntel een beetje waardoor we op de grond belanden. Mijn lippen dwalen weer af naar zijn mond en we beginnen weer heftig te zoenen. De hand op zijn onderrug laat ik afzakken naar de rand van zijn broek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Wanneer Cassie me tegen de muur wil aanduwen, vallen we op de grond. We trekken er ons niets van aan en beginnen weer gewoon verder te kussen. Ik voel hoe haar hand naar de rand van mijn broek afzakt. Ik kus haar heviger, weer wil mijn tong in haar mond gaan.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Fáilte begint me nog heviger te kussen en ik voel zijn tong over mijn lippen glijden. Ik doe me mond open en onze tongen beginnen gelijk weer met een liefdesspel. We rollen een beetje zodat ik bovenop hem beland. Mijn ene hand glijd heen en weer over de rand van zijn broek en met mijn andere streel ik weer over zijn buik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ik huiver van plezier als ze met haar hand over mijn buik streelt. Ook mijn hand glijdt nu langzaam naar de knop van haar broek terwijl we nog steeds intiem kussen. Een bom van vlinders ontploft in mijn buik dat een zalig gevoel verwekt.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik merk dat zijn hand naar de knop van mijn broek glijdt en ik doe het zelfde met mijn hand maar dan bij de knop van zijn broek. Ik frummel er even aan en maak hem dan los. Mijn hart begint sneller te kloppen en ik krijgen het warmer. Voorzichtig maak ik zijn rits ook los en trek zijn broek langzaam naar beneden want nogal lastig gaat aangezien ik bovenop hem lig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ik help haar bij het uitdoen van mijn broek. Ik trek hem over mijn voeten en gooi hem aan de kant, waarna ik Cassie weer even kus. Ondertussen maak ik haar broek los, en probeer hem ook uit te doen, mijn lippen nog steeds op de hare.


    Take me to wonderland

    (Eigenlijk wacht ik nog steeds op Catherine en/of Mary antwoord. 8D En Lily, but I know her reason. Dus nu ben ik eigenlijk soort van dood.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassie
    Fáilte helpt me zijn broek uit te doen waarna hij mijn broek probeert uit de doen. Ik besluit hem te helpen en trek me broek snel uit terwijl onze lippen elkaar nog steeds aanraken. Als ik mijn broek uit heb laat ik me weer voorzichtig bovenop hem vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    fáilte

    Wanneer ze zich weer voorzichtig bovenop me laat vallen, sla ik mijn armen om haar heen. mijn ene hand die langzaam naar haar kont gaat, en mijn andere die over haar wang streelt. Een warm, maar aangenaam gevoel besluipt mijn lichaam, en de euforie is goed aanwezig in mijn buik.


    Take me to wonderland