• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Neen (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte


    'de bieb is ook niet echt bepaald veilig en de wc's is nogal smerig. Dus tenzij ergens een geheime kamer is denk ik dat we moeten wachten,' Ik staarde haar met open mond aan. "Wachten? Ik wacht al," Ik telde gespeeld op mijn vinger. "2 uur," lachte ik.

    [Geen idee of die 2 uur klopt. x'D]


    Take me to wonderland

    Cassie
    Hij staart me met open mond aan. "Wachten? Ik wacht al,' hij telt even gespeeld op zijn vingers "2 uur," lacht hij dan. 'Ach arme jij,' grinnik ik. 'Tenzij je een plek kan verzinnen...' zeg ik langzaam, 'zul je nóg langer moeten wachten'. Ik buk om mijn shirt te pakken en dat doe ik op zo'n manier dat hij perfect zicht heeft op mijn borsten.

    [awww :( dat zou juist nu goed van pas komen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Wanneer ze bukt om haar shirt te nemen, krijg ik een goed zicht op haar borsten. "Je doet het erom, of niet?" Lachte ik, en nam nu ook mijn shirt. "Zeg maar byebye tegen mijn sexy buik," grinnikte ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Je doet het erom, of niet?" lacht hij dan pakt hij ook zijn shirt, "Zeg maar byebye tegen mijn sexy buik'. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om zijn nek en geef hem een zacht kusje op zijn lippen. Dan kijk ik hem zo smekend mogelijk aan, 'Wil je die uitlaten?' vraag ik lief.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Plots loopt ze naar me toe en slaat haar armen om mijn nek, en geeft me een zacht kusje op de lippen. 'Wil je die uitlaten?' vraagt ze lief. Ik kijk haar diep in de ogen aan en bezwijk. "Omdat je zo onweerstaanbaar bent," en ik geef een knipoog.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Omdat je zo onweerstaanbaar bent,' zegt hij met een knipoog. Ik glimlach triomfantelijk, 'je bent een schat, Fái' zeg ik terwijl ik hem nog een kusje geef. 'Dus...Waar zullen we heen gaan? Ik voel er niet veel voor om betrapt te worden door een huiself,' zeg ik half flirtend half grinnikend, 'en zoals ik al zei, de bieb en wc's zijn geen optie...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'en zoals ik al zei, de bieb en wc's zijn geen optie...' "Hoe kom jij met je gedachten bij de bieb?" Vroeg ik lachend. Maar ik dacht meteen ook na. "Een kaart van de kasteel zou nu wel heel handig zijn," dacht ik hardop.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Hoe kom jij met je gedachten bij de bieb?" vraagt hij lachend. Ik haal me schouders op, 'nou, in films zie je weleens dat ze ehm...,' ik slik even, '"het" doen in een bieb. En een kaart van het kasteel zou inderdaad handig zijn,' lach ik er achteraan, 'maar ik ben nu te lui om er een te zoeken...We kunnen anders een leeg lokaal opzoeken en de deur opslot doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'maar ik ben nu te lui om er een te zoeken...We kunnen anders een leeg lokaal opzoeken en de deur opslot doen?' Mijn ogen glinsteren van geluk. "Lokaal is volgens mij het beste wat we nu kunnen krijgen," zei ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Lokaal is volgens mij het beste wat we nu kunnen krijgen," zegt hij en als ik zie dat zijn ogen glinsteren krijg ik een grijns op mijn gezicht. Na nog een kusje trek ik mijn shirt over me hoofd. Ik heb geen zin dat een één of andere Tigre mij in mijn bh spot. Ik wacht even totdat Fáilte zijn shirt ook aan heeft en kruip dan weer voorbij het beeld.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ik strek mijn shirt weer over mijn hoofd en samen met Cassie kruip ik voorbij het standbeeld. Samen lopen we door de gangen op zoek naar een leeg lokaal dat op slot kan. Een licht gevoel vult mijn buik, iets wat fijn voelt en nooit meer kwijt wil.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Als we een tijdje hebben rondgedwaald vinden we een leeg lokaal. Ik duw de deur open en trek Fáilte mee naar binnen. Zodra we binnen zijn doe ik de deur van het lokaal op slot en draai me dan weer naar Fáilte. 'Dus,' zeg ik terwijl ik mijn shirt weer uittrek, 'waar waren we gebleven?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'waar waren we gebleven?' Ik grijnsde breed, en volgde snel haar voorbeeld door mijn shirt ook uit te trekken. Stuntelig trok ik ook mijn schoenen uit, en kuste daarna Cassie op de mond.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Fáilte begint breed te grijnzen en trekt ook zijn shirt uit. Dan doet hij een beetje stuntelig ook zijn schoenen uit. Hij komt weer naar mij toe en kust mij. Terwijl we zoenen trek ik voorzichtig mijn hakken uit. Als ik ze uit heb sta ik ineens een behoorlijk stuk lager waardoor ik een klein beetje op mijn tenen moet staan om nog goed bij zijn lippen te komen. Mijn ene arm sla ik weer op zijn nek en met mijn andere hand streel ik zijn buik weer.

    [wij spammen echt dit hele topic vol -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered