• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    'We hebben een idee bedacht om te bewijzen hoe graag we het willen,' Ik haalde mijn gitaar van mijn rug en begon de chords van een random melodie te spelen dat ik ter plekken uitvond. "I want, I want, I want, but that's crazy. I want, I want, I want, and that's my nando's. I want, I want, I want, to be loved by my nando's," zong ik.

    [Omgosh, ter plekken verzonnen. x'D]


    Take me to wonderland

    Cassie
    Als Fáilte klaar is met zijn stukje begin ik ook wat willekeurigs te zingen. 'I've tried playing it cool. But Nando's when I'm eating at you. I can't ever stop eating. Cause you make my tummy melt.'

    [okee mijn engels faalt hier echt even -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    "Oh oh ooooh oh! We want our nando's! oh oh ooooh oh! 'Cause it's so awesome!" Zong ik verder op Cassie terwijl ik de melodie op mijn gitaar wat veranderde.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Als Fáilte het melodietje weer verandert begin ik weer te zingen. 'If only you saw what we could see. You'll understand why we want Nando's so desperately,' Tijdens een het zingen maak ik een paar danspasjes voor de show.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ik volgde met mijn gitaar de melodie van Cassie. Ik wilde net nog een strofe zingen als de huishelf zijn handen ophief. "Het is al goed. jullie kunnen goed zingen, maar jullie houden me van mijn werk," gromde hij. Ik grijnsde naar Cassie. "Geef me het recept en ik maak het,"


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik lach triomfantelijk als de huiself toegeeft. Dan buig ik me naar Fáilte toe en fluister iets in zijn oor, 'we zouden een eigen single moeten maken,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'we zouden een eigen single moeten maken,' fluisterde Cassie in mijn oor. Ik keek haar lachend aan. "We zouden zo perfect klinken," lachte ik. "Dan noemen we onszelf Both Directions,"


    Take me to wonderland

    [ haha both direction :P ]
    Cassie
    "We zouden zo perfect klinken. Dan noemen we onszelf Both Directions," lacht Fáilte. Ik draai me even snel naar de huiself, 'we brengen de recepten zo snel mogelijk,' dan trek ik Fáilte de keuken uit. 'Hoe kwam je zo op Both Directions?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Uhu x'D Moest er opeens aan denken. x'D]

    Fáilte

    'Hoe kwam je zo op Both Directions?' Vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. "geen idee, het schoot me te binnen." glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 23:39 ]


    Take me to wonderland

    Cassie
    "geen idee, het schoot me te binnen." glimlacht hij. Ik kijk hem even aan, 'weetje Fái, je hebt echt hele mooie ogen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'weetje Fái, je hebt echt hele mooie ogen,' Ik bleef even staan. "Vind je?" Vraag ik verlegen wat ik probeerde te verdoezelen door te glimlachen.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Vind je?" vraagt Fáilte verlegen. Ik knik, 'echt hele mooie ogen,' glimlach ik, 'raar dat dat me nu pas op valt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'echt hele mooie ogen,' glimlachte Cassie, 'raar dat dat me nu pas op valt,' Een lach verschijnt op mijn gezicht. "Misschien valt er je nog meer aan me op?" Ik glimlachte, en deed mijn gitaar weer op mijn rug.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Misschien valt er je nog meer aan me op?' 'nouja je weet al dat je een sexy buik en een sexy accent hebt.' Ik bestudeer hem even goed, 'je ongelofelijk schattige blonde haren en het is ook superschattig dat je bloost als iemand je een compliment geeft,'

    [ik ga even overschakelen op mobiel]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'je ongelofelijk schattige blonde haren en het is ook superschattig dat je bloost als iemand je een compliment geeft,' Het bloed in mijn lichaam stroomde als een gek naar mijn wangen. Damn, daar zijn de rode wangetjes weer. "Heeft iemand je ooit verteld hoe mooi jij bent?" flapte ik er opeens uit.

    [Ik moet gaan slapen. Ö Tot morgen. :p]


    Take me to wonderland