• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Hij legt zijn hand op mijn onderrug waar het gelijk begint te tintelen. Ik bijt even in zijn onderlip en geef hem dan zachtje kusjes in zijn nek. Mijn ene hand glijd van zijn wang af en ik laat die afdwalen naar zijn borstkas terwijl mijn andere hand nog steeds met Fáilte's haar speelt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Je lettertype groter maken, maakt je bericht niet langer]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    [Je lettertype groter maken, maakt je bericht niet langer]



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [En dan ook iets langer, aub (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    [En dan ook iets langer, aub (:]


    [okee, ik zal mijn best doen :) Alleen is het soms met zulke stukjes een beetje lastig om langere stukjes te doen :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja sorry, anders is het echt nogal zinloos]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Weer een tinteling als ze haar hand op mijn borstkas legt, en haar andere hand met mijn haar speelt. Ik duwde haar zachtjes tegen de muur en begin haar iets heviger te kussen. Ik streel met mijn vingers langs haar slapen naar haar wang. Als ik even van haar weg ga om op adem te komen, buig ik naar haar oor."Deze Ier houdt zoveel van je," fluister ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Fáilte duwt me zachtjes tegen de muur en begint me heviger te kussen. "Deze Ier houdt zoveel van je," fluistert hij in mijn oor en ik voel dat mijn hart sneller gaat kloppen. 'En ik hou van de Ier die voor me staat met zijn sexy buik en prachtige ogen,' fluister ik terug en dan druk ik mijn lippen weer tegen die van hem. Mijn hand die op zijn borstkas ligt laat ik iets naar beneden zakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'En ik hou van de Ier die voor me staat met zijn sexy buik en prachtige ogen,' Ik grinnikte, maar werd meteen onderbroken door Cassie die me verder zoende. Ik adem dieper als haar hand van mijn borstkas wat zakt. Automatisch laat ik mijn hand die op haar onderrug lag, naar haar kont glijden.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Fáilte's hand die eerst op mijn onderrug lag glijdt verder naar beneden en blijft liggen op mijn billen. Mijn hand op zijn wang leg ik in zijn nek en ik trek hem dichter naar me toe. Onze tongen voeren een vurig liefdesspel. De hand die eerst nog op zijn borstkas lag en die ik al verder naar beneden had laten zakken leg ik op zijn heup.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Zet muziek op voor inspiratie. x'D]

    Fáilte

    Haar hand blijft rusten op mijn heup, als onze tongen druk in de weer zijn met elkaar. Mijn hand die net nog haar gezicht streelde, ligt nu weer op haar achterhoofd. Een opwinding van geluk gaat door me heen, en wil haar nooit meer loslaten.


    Take me to wonderland

    Catherine

    "Maar dude, waarom hebben jullie het zonder míj gedaan? Ik had wel zin om een trick met die losers uit te halen. Ik zal alles op een stijlvolle manier ontkennen though," zegt Jade.
    "You better," zeg ik met een dreigende blik. Al snel moet ik lachen. "En maak je geen zorgen, er komen nog pranks genoeg waarvan je ook kan mee genieten," zeg ik met een knipoog.
    "En nu verveel ik me weer," zeg ik met een glimlachje tegen Mary.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "We zullen moeten wachten tot vanavond."
    Thimo. Die moet ik ook nog vertellen dat hij bij me moet slapen. Dat doe ik dadelijk wel tijdens het eten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade
    "Oh hell, volgende keer moeten jullie mij er echt bijhalen, dudes," Ik pruilde dramatisch en gooide toen mijn armen achter mijn hoofd, waarna ik begon te grijnzen, "Ik ben in slaap gevallen op Liam's schoot, hoe genant is dat? Anders was ik nu nog bij Liam," Grijnsde ik groot, maar daarmee probeerde ik alleen maar te maskeren dat ik niet rood zou worden. "Aan slapen terwijl iemand anders een joke uithaalt is echt niets."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassie
    Mijn lippen verlaten die van Fáilte en ik begin hem weer zachte kusjes in zijn nek. Mijn hand die net nog op zijn heup lag laat ik onder zijn shirt glijden om aan zijn buik te voelen. De andere hand gaat nog steeds door zijn haar maar daarmee begin ik nu zijn wang te strelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered