• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Fáilte bijt zachtjes in mijn onderlip wat erg fijn voelt, daarna kust hij me verder. Even later stopt hij weer en kijkt me aan, "Ik heb dat liedje voor jou geschreven," glimlacht hij lief waardoor mijn hart smelt. We kussen weer even verder en dan haal ik voorzichtig mijn lippen van die van hem, 'dat is zo ontzettend lief,' glimlach ik. Dan pas heb ik door dat we in de eetzaal staan waar iedereen ons kan zien, 'zullen we ergens heen gaan waar we, ehm, iets meer privacy hebben?' fluister ik in zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Omgosh x'D Inderdaad, we stonden in de eetzaal. x'D]

    Fáilte

    'zullen we ergens heen gaan waar we, ehm, iets meer privacy hebben?' fluisterde ze zachtjes in mijn oor. Traag liet ik mijn blik over de zaal glijden. "Oh ja, we zijn nog in de eetzaal. Helemaal vergeten," ik lachte. "Het is misschien een heel goed idee om ergens heen te gaan waar we alleen zijn," grijnsde ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Oh ja, we zijn nog in de eetzaal. Helemaal vergeten. Het is misschien een heel goed idee om ergens heen te gaan waar we alleen zijn," grijnst hij. Ik geef hem een knipoog en pak dan zijn hand vast en trek hem mee de eetzaal uit. 'Waar wil je heen?' zeg ik weer fluisterend in zijn oor.

    [ik ben even eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik stop met de leiding op dit rpg, Smugness zal in het vervolg de leiding nemen, enkel de rollen zal ik nog wel doen]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    'Waar wil je heen?' Fluisterde Cassie in mijn oren. Ik laat mijn brein even nadenken over een plaats. Wanneer er een lach op mijn gezicht verschijnt, neem ik haar beet bij haar hand en trek haar mee door de gangen. De trap op, een paar gangen in, tot we voor een standbeeld staan. Het standbeeld was geplaatst voor een gang die af en toe nog werd gebruikt door de huiselven. Ze hielden hem schoon, dus de kans op vieze beesten was miniem. Ik wenkte naar Cassie dat ze me moest volgen, en kropen langs het standbeeld de gang op. "Ik denk dat hier privay genoeg is?" Grijnsde ik.


    Take me to wonderland

    Burlington schreef:
    [Ik stop met de leiding op dit rpg, Smugness zal in het vervolg de leiding nemen, enkel de rollen zal ik nog wel doen]

    (WHY? >D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Omdat ik het rpg een beetje beu ben. Iedereen speelt altijd met dezelfde mensen, en er wordt gewoon niet geluisterd als ik iets zeg.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    [Omdat ik het rpg een beetje beu ben. Iedereen speelt altijd met dezelfde mensen, en er wordt gewoon niet geluisterd als ik iets zeg.]

    (-pouts- Then I'm going too miss you.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik doe nog wel mee. Ik leid het alleen niet meer.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    [Ik doe nog wel mee. Ik leid het alleen niet meer.]

    (-pouts- Okay then.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (AMG. Ik dacht dat ik mijn stukje allang had verzonden, niet dus.)

    Jade
    "Een grap? Jade, darling, Mary en ik weten helemaal niet waarover je het hebt." Ze knipoogt dan en kijkt naar Mary. "Niet, Mary?" Dan leunt ze dichter naar mij toe en begint ze in mijn oor te fluisteren. "Goed," Zeg ik terug naar haar, als ze weer normaal gaat staan en me grijnzend aankijkt, "maar dude, waarom hebben jullie het zonder míj gedaan? Ik had wel zin om een trick met die losers uit te halen." Dit zei ik zachter en ik keek weer van Catherine naar Mary en weer terug. "Ik zal alles op een stijlvolle manier ontkennen though," Zeg ik haar dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassie
    Na dat we voor mijn gevoel ongeveer het hele kasteel door hebben gelopen komen we bij een standbeeld die voor een gang staat. Fáilte wenkt dat ik hem moet volgen en we kruipen langs het beeld. "Ik denk dat hier privay genoeg is?" grijst hij. 'Hmm, dat lijkt me wel,' lach ik. Ik doe voorzichtig zijn gitaar af en ze die zo neer dat hij niet om kan vallen. Dan sla ik mijn armen weer om zijn nek en begin hem weer te kussen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Cassie sloeg weer haar armen om mij heen en begon me te kussen. Ik ging er meteen op in, en mijn ene hand ging door haar haar. Ik ging wat dichter tegen haar staan zodat ik haar hart kon voelen kloppen. Mijn tong drukte tegen haar lippen voor toegang.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Fáilte's tong gaat over mijn lippen en ik doe gewillig mijn mond open. Ik ga nog wat dichter tegen hem aan staan en streel met mijne ene hand zijn wang en met de andere zijn rug. Ik geniet met volop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Onze tongen strelen zacht over elkaar, en een rilling gaat over mijn rug wanneer ze haar hand op mijn rug legt. Een extase van puur genot neemt mijn lichaam over. Ik leg mijn hand weer op haar onderrug.


    Take me to wonderland