• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Een glimlach komt op mijn gezicht als ik hoor wat Failte zegt. 'Ik geloof van niet,' lach ik voorzichtig.

    [Ik moet ook maar eens gaan slapen. We gaan morgen we'll verder]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'Ik geloof van niet,' lachte Cassie. "Zou meer moeten gebeuren," zei ik zacht. Een glimlach siert mijn gezicht.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik kijk Failte verbaasd aan, 'hoezo dat?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'hoezo dat?' Vroeg Cassie verbaasd. "eh," mijn wangen werden mogelijk nog roder. "Gewoon, omdat het zo is."


    Take me to wonderland

    Cassie
    'Fai, je weet dat 'gewoon omdat het zo is' geen reden is. Dat zeg je ook altijd tegen mijn als jij vraagt waarom ik iets doe en ik 'gewoon' zeg,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry maar ik ga voorlopig niet reageren, ben ziek en heb echt geen behoefte aan de computer!)


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Daniël
    Ik ging nog even verder, maar na een tijdje begon ik te kreunen en stopte even. Daarna ging ik weer verder en na nog een paar stoten, kwam ik klaar.

    Jade
    Nadat ik wakker werd, had ik een neergeslagen gevoel, alsof iemand me heel hard geslagen had en ik mijn ogen open moest houden om niet alweer neer te gaan. Ik zocht een klok of een wekker of iets waar ik de tijd vanaf kon lezen, maar kon die niet vinden, aangezien mijn kamer een rotzooi is en alles overal verstrooid was. Ik had eerst het gevoel gehad dat ik niet wist waar ik was en ik vroeg me ook af waar Liam was, maar toen kreeg ik een ingeving en wist ik alles als in een klap weer. "SHIT! Waarom was ik dan ook in slaap gevallen op de schoot van Liam? Hij moet vast denken dat ik een loser ben of zo." Ik gromde boos en stapte toen uit bed, waarna ik mijn schoenen weer aandeed, maar dit keer liet ik mijn tas liggen in mijn kamer. Mijn blik was nog steeds droog van het slapen en toen ik de deur dichtknalde, kreeg ik hoofdpijn. Ik liep wat door de gangen en ontdekte Catherine en Mary uit de toren van de Aigles ontsnappen. Ze lachtte erbij en ik vroeg me gelijk af wat er aan de hand was, dus liep ik droog naar ze toe. "What the fuck hebben jullie gedaan?" Een wenkbrauw deed ik grappig omhoog.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Kan ik ergens inspringen ofzo? Hihii. :Y) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Catherine

    Ik stop abrupt wanneer Jade plots voor me staat. Ik voel Mary tegen me aanbotsen en moet moeite doen niet te lachen.
    "Wat the fuck hebben jullie gedaan?" vraagt Jade met opgetrokken wenkbrauw.
    "Niets hoor," zeg ik zo onschuldig mogelijk. "We hebben de vogeltjes gewaarschuwd voor een monster in de toren," zeg ik met een lief gezichtje. Ik sta een beetje op mijn voeten te wiebelen en probeer het lachen tegen te houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jordi Oliver James.

    'Misschien heb je wel gelijk' Glimlachte Adriana. 'Ik ga wel mee' Zei ze erna. 'Mel, jij ook?' Vroeg ik en keek haar even aan. Oke, Adriana is zo slecht nog niet, maar dat wist ik al. Al een tijdje.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Doe, Tiara, have fun!' Zegt ze terwijl ze wegloopt en haar hand in de lucht steekt. Ik grom even zachtjes en kijk naar mijn arm die voor de helft van ijs is geworden. Ik probeer hem te bewegen, maar het enige wat ik kan beweging is mijn hand en pols. Verder is mijn arm half dood. 'Lekker dan' Mompel ik en loop naar de eetzaal, waar ik een paar vragende blikken toegeworpen krijg.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 15:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fáilte

    'Fai, je weet dat 'gewoon omdat het zo is' geen reden is. Dat zeg je ook altijd tegen mijn als jij vraagt waarom ik iets doe en ik 'gewoon' zeg,' ik glimlachte. "Omdat het een feit is dat je mooi bent, en dat moet meer gezegd worden," verklaarde ik doodserieus.


    Take me to wonderland

    [Allie is kinda lonely]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melanie
    'Eh ja is goed,' zei ik en ik stond op en klopte mijn kleren af. Ik glimlachte even.

    [Kort i know maar voor deze rpg heb ik 0% inspiratie]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jordi Oliver James.

    "Dit stukje kunnen we wel lopen toch?" Zeg ik. Ik glimlach even en begin te lopen met Adriana en Melanie naar de eetzaal.

    [ Tiara heeft nog steeds ene bevroren arm XDD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jade
    "Niets hoor," zeg Catherine zo onschuldig mogelijk. "We hebben de vogeltjes gewaarschuwd voor een monster in de toren," zegt ze dan met een lief gezichtje. Toch merk ik dat ze haar lachen zwaar in probeert te houden, maar het niet echt lukt.
    Ik begin te glimlachen en doe mijn armen over elkaar heen. "Ja, daar geloof ik ook echt iets van," Zeg ik dan tegen haar. "Een monster in de toren van de Aigles? Ik dacht het even niet." Dan begin ik keihard te lachen en kijk Catherine en Mary stuk voor stuk aan. "Jullie hebben een grap gedaan zonder mij?! DAMN."


    Quiet the mind, and the soul will speak.