• Ik moet voor C.K.V. naar een theatervoorstelling en nu zag ik dat er nog een paar kaartjes zijn voor de show van Tineke Schouten waar ik wel graag naar toe wilde (wilde bijna wou schrijven) maar toen stond er dat het uitverkocht is. Maar het is vanavond en ik weet niet zeker of ik dat wel zou mogen van m'n ouders

    Dus zal ik het wel of niet doen?

    Edit: Ik ga er naar toe samen met mijn oma (we houden allebei van theater) en mijn moeder zei toen ze het hoorde (ze was op haar werk toen ik het vroeg) 'O, je tante vind haar ook wel leuk, tenminste vroeger wel'. Maar ik ben nu heel blij!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 15:03 ]


    Physics is awesome

    je kunt proberen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    gewoon vragen en zegge dat het voor school is


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 11:32 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je kunt het toch altijd vragen?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    REDHEADSROCK schreef:
    Je zegt dat je naar Tineke Schouten wilt - die uitverkocht is - maar niet zeker weet of het van je ouders mag?
    Girl, uitverkocht betekent: "No tickets in stock". Geen. Kaartjes. Meer. Easy as fuck, there is no problem.


    Nee, toen ik er voor ging kijken bij de site van Carre stond dat het was uitverkocht maar op de site van Last minute ticket shop staat dat er toch nog een paar kaartjes beschikbaar zijn dus vandaar


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nee, toen ik er voor ging kijken bij de site van Carre stond dat het was uitverkocht maar op de site van Last minute ticket shop staat dat er toch nog een paar kaartjes beschikbaar zijn dus vandaar


    Trust Carré :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ligt eraan ... Hoeveel ballen heb je om iets te doen, waarvan je niet weet of het mag of niet?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    Ligt eraan ... Hoeveel ballen heb je om iets te doen, waarvan je niet weet of het mag of niet?


    xD Sorry maar terwijl ik dat las lag ik helemaal in een deuk. Ehm, ik weet niet maar ik mag vaak wel als ik een goeie reden heb maar ik ben wel een beetje bang


    Physics is awesome

    Disposition schreef:
    Ligt eraan ... Hoeveel ballen heb je om iets te doen, waarvan je niet weet of het mag of niet?


    Ik hoop dat ze geen ballen heeft behalve oogballen O.o

    OT: hebben je ouders ooit gezegd dat het niet mocht? Want anders kun je toch gewoon gaan, jij kunt ook niet weten dat het niet mocht. En als het dan ook voor school is kunnen ze niet protesteren.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    (...)

    Ik hoop dat ze geen ballen heeft behalve oogballen O.o

    OT: hebben je ouders ooit gezegd dat het niet mocht? Want anders kun je toch gewoon gaan, jij kunt ook niet weten dat het niet mocht. En als het dan ook voor school is kunnen ze niet protesteren.


    Nou,sommige mensen (waar onder helaas ook mijn moeder) zeggen wel eens dat meisjes ook ballen hebben

    En ik ga het zo vragen, denk ik


    Physics is awesome

    Ballen hebben is gewoon een andere manier van het benoemen van lef. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    Ballen hebben is gewoon een andere manier van het benoemen van lef. :Y)


    Ja, dat weet ik ook nog wel


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik ook nog wel


    Ik had het ook niet tegen jou, maar tegen degene die het raar vond dat ik dat zei. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Tineke Schouten is geweldig!
    Gewoon vragen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Disposition schreef:
    (...)

    Ik had het ook niet tegen jou, maar tegen degene die het raar vond dat ik dat zei. :Y)


    Maar ik mag terwijl ik helemaal niet heb gezegd dat het voor school is. Misschien omdat ik het alleen aan m'n vader heb gevraagd.

    Maar het mag dus en mijn oma gaat mee, nu alleen nog kaartjes zien te scoren en daarvoor moet ik dus in de stad zijn. Hopelijk is het niet uitverkocht

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 12:26 ]


    Physics is awesome