• Ik voel me al de hele dag leeg.
    De badmintonwedstrijden die ik heb gehad, heb ik allemaal verloren. Ik ben dik ingemaakt.
    Ik kan niet goed tegen mijn verlies, dus ik zei dat ik er niet over wilde praten.
    Tijdens het eten probeerde ik wat positiever te zijn en gezellig te praten, maar er werd mij gelijk gezegd dat ik mijn bek mocht houden.
    Toen ik vervolgens weer down werd, omdat ik er echt mee zat dat ze zo deden, begonnen ze weer te zeuren.
    Vanavond begon ik dus over het feit dat m'n moeder me niet mee had genomen naar de markt om kleding te kopen voor het schoolfeest. Ik vroeg waarom en zij zei dat ik had gezegd dat ik niet had willen praten en geen zin had. Maar dat had ik niet eens gezegd.
    Vervolgens zij ze dat ze een bontkraag aan een shirtje kon naaien, maar dat wilde ik helemaal niet. Want ik vind bont niet leuk.
    Ik zei dat ik graag wat nieuws wilde en toen zij zei dat ze geen geld daaraan uit wilde geven.
    Nu voel ik me heel erg rot.
    Sorry voor dit gezeik ):


    26 - 02 - '16

    AH liefie(flower) tsja en wat je moeder betreft ze zijn op de wereld om te voortplanten huishouden te doen en te zeurenxD Als je verder wilt mopperen je weet me te vinden(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Het komt allemaal goed, geloof me (:


    Not all those who wander are lost.

    awhh, ik ken het meisie, ik krijg heel vaak te horen dat ik mn mond moet houden -.-


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Ahw, dat voelt echt kut, ik kan ook zooo slecht tegen m'n verlies!! Mmaar bedenk dat het altijd erger kan ;) en moeders zijn er gewoon om te zeuren... nouja, ik hoop dat je je snel weer beter voelt(flower)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nocturn schreef:



    Het komt allemaal goed, geloof me (:


    comfort in c h a o s

    Nocturn schreef:



    Het komt allemaal goed, geloof me (:


    Die foto vind ik echt super lief!
    Maar ja, wat hier boven gezegd is, ik heb dat ook wel eens, en allemaal komt het goed!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *virtual hug* 'het komt wel goed, schatje'


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nocturn schreef:



    Het komt allemaal goed, geloof me (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nocturn schreef:



    Het komt allemaal goed, geloof me (:


    Tears are words the heart can't say.

    *Schuift glas Roos-vicé naar jou toe*
    Het komt wel goed, schatje (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Sabiduria schreef:
    *Schuift glas Roos-vicé naar jou toe*
    Het komt wel goed, schatje (A)
    Dat is mijn tekst:@xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sabiduria schreef:
    *Schuift glas Roos-vicé naar jou toe*
    Het komt wel goed, schatje (A)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MisPattinson schreef:
    AH liefie(flower) tsja en wat je moeder betreft ze zijn op de wereld om te voortplanten huishouden te doen en te zeurenxD Als je verder wilt mopperen je weet me te vinden(H)

    Moeders zijn er helemaal niet alleen om het huishouden te doen, waar is het feminisme??
    OT: Soms heb k ook van die lege dagen, dan ga k keihard muziek meeschreeuwen en gaat t weer een beetje^^

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:40 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)
    Moeders zijn er helemaal niet alleen om het huishouden te doen, waar is het feminisme??
    OT: Soms heb k ook van die lege dagen, dan ga k keihard muziek meeschreeuwen en gaat t weer een beetje^^

    gehheeh onee en boodschappen te doen en schoonmaken enz enzxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Moeders zijn er om te zeuren, vrouwen zijn er om de wereld over te nemen. (cat)
    Anyway, ooit zul je verlost zijn van je ouders en kun je je eigen gang gaan. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"