• Is het deze donderdag morgen een hype geworden om iedereen te verbeteren op zijn spelling of zo? Ook goede morgen aan Quizlet, en kruip maar snel terug in je bed en stap vervolgens met het àndere been het bed uit, god :'D

    Nou, dat was mijn ergernis van de dag, hoe gaat het met jullie?


    Let it come and let it be

    Oh, dat is iets waar ik al héél lang mee bezig ben. Mijn excuses voor het belangrijk vinden van fatsoenlijk taalgebruik. :Y) Ook tijdens het typen op het internet. Vooral gezien het feit iedereen daar zoveel tijd besteed, is het des te makkelijker je simpele foutjes daar ook vaker in je dagelijkse leven te maken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Glaedmir schreef:
    hmmm... ben zelf te lui om correcties te geven... (A) En ik maak ook honderden foutjes..

    zoo.... Goedemiddag! ;o


    En het boeit me ook niet meer. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil juist dat mensen me verbeteren. Omdat ik er natuurlijk alleen maar van kan leren. Als ze het op een normale manier zeggen anders houden ze beter hun mond.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik vind dat zoooooo irritant he, dat mensen je fouten gaan verbeteren
    kom op zeg, alsof zij nooit een fout maken

    btw: mijn dag was kut
    ik moet weer supergehaast 2 opdrachten inleveren anders mag ik niet op stage
    en ik begin maandag al
    kut school

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 12:58 ]

    Ik ben best wel ziek aan het worden, maar ik moet nog zó veel doen vandaag


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind het echt zinloos. Dit is een forum, geen les Nederlands. In verhalen mogen ze me best corrigeren, maar in een topic zijn de meest gemaakte fouten gewoon typo's.
    En ik ben blij want mijn wiskunde pw, waar ik zwaar tegenop zag, ging goed *O*


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    Ik vind het echt zinloos. Dit is een forum, geen les Nederlands. In verhalen mogen ze me best corrigeren, maar in een topic zijn de meest gemaakte fouten gewoon typo's.
    En ik ben blij want mijn wiskunde pw, waar ik zwaar tegenop zag, ging goed *O*


    This.


    To infinity and beyond •

    I like it to be a grammer-nazi.


    Your make-up is terrible

    ALTERMOON schreef:
    Ik vind het echt zinloos. Dit is een forum, geen les Nederlands. In verhalen mogen ze me best corrigeren, maar in een topic zijn de meest gemaakte fouten gewoon typo's.
    En ik ben blij want mijn wiskunde pw, waar ik zwaar tegenop zag, ging goed *O*

    Danku! :'D


    Let it come and let it be

    ALTERMOON schreef:
    Ik vind het echt zinloos. Dit is een forum, geen les Nederlands. In verhalen mogen ze me best corrigeren, maar in een topic zijn de meest gemaakte fouten gewoon typo's.
    En ik ben blij want mijn wiskunde pw, waar ik zwaar tegenop zag, ging goed *O*


    Haha ja de typo's verbeter ik bijna nooit want die maak ik zelf ook af en toe, al verbeter ik het meteen bij mezelf als ik het zie. Maar grammaticafouten... Iemand moet ze er toch op wijzen?


    Your make-up is terrible

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik heb toch zelf liever dat iemand me op mijn fotuen wijst, dan dat ik dezelfde fout nogmaals maak. :Y)
    Hoofdletters, please. D:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha ja de typo's verbeter ik bijna nooit want die maak ik zelf ook af en toe, al verbeter ik het meteen bij mezelf als ik het zie. Maar grammaticafouten... Iemand moet ze er toch op wijzen?


    Tuurlijk, maar ik mag toch hopen dat een leraar of ouder dat doet :'D.


    i put the fun in funeral

    't Verbeteren opzich vind ik niet erg, want daardoor maak je die fout minder snel, maar, er zijn van die users die iemand gelijk niet meer serieus nemen, als 't verhaal spelfouten bevat :'D Of met van die onvriendelijke reacties gaan strooien :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    De tijd dat ik jullie allemaal terroriseer met spelling komt nog wel. Ik wacht mijn kans af... (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Tuurlijk, maar ik mag toch hopen dat een leraar of ouder dat doet :'D.


    Natuurlijk. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.