• De nominatierondes zijn voorbij, het is zover. De finale van de mod van het jaar verkiezingen! Oh oh oh wat een spanning. Stem nu op je favoriet. Heel veel succes modjes.
    Stemmen kan tot maandag 26 maart.


    Stem nu!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:16 ]


    Your make-up is terrible

    WALD0RF schreef:
    Ik heb voor Nynke gestemd. (cat)
    Statler FTW!

    Niet te enthousiast! Dat past niet bij je karakter.


    "I shut my eyes in order to see.'

    PUKKELxDING schreef:
    (...)THAT. does it. Sam, ik verklaar jou hierbij tot beste mod. (headbang)


    Sam staat ook eerste op dit moment xD

    Ik vond de mod enquete constructiever D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Sam staat ook eerste op dit moment xD

    Ik vond de mod enquete constructiever D:
    Ik heb het over deze Sam. Groene Sam. :Y)


    Life is hard and then we die

    Reloaded schreef:
    (...)Oke waarom valt iedereen hier mij aan? Ik heb hierboven al 20x uigelegd wat ik bedoelde.. En ik wil er gewoon op wijzen dat degene die niet veel stemmen krijgen niet per se slecht zijn.. Is dat nu zo erg?

    Nee hoor :]. Like I said; een mening is een mening en ik ga ook helemaal niet m'n best doen om de jouwe met de mijne te overtroeven. Ik kijk wel uit, alsof m'n toetsweek alleen al niet moeilijk genoeg is D:.
    Ik heb alleen de indruk dat je nogal heftig kan reageren op dingen die helemaal niet als aanval bedoeld zijn.
    You can explain things in a calm and easy manner, y'know :] (I know, mag ik zelf ook een voorbeeld aan nemen soms _O_). That's all I wanted to say, I think I'm done...

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb het over deze Sam. Groene Sam. :Y)


    Pfff, geef beide Sam's het eten wat mijn moeder kookt en ze worden allebei groen (cat) Deze sam is sam met de coole hoed :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    PUKKELxDING schreef:
    (...)THAT. does it. Sam, ik verklaar jou hierbij tot beste mod. (headbang)

    Oh epic! :o. Aber jetzt Schlafen :/.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Nee hoor :]. Like I said; een mening is een mening en ik ga ook helemaal niet m'n best doen om de jouwe met de mijne te overtroeven. Ik kijk wel uit, alsof m'n toetsweek alleen al niet moeilijk genoeg is D:.
    Ik heb alleen de indruk dat je nogal heftig kan reageren op dingen die helemaal niet als aanval bedoeld zijn.
    You can explain things in a calm and easy manner, y'know :] (I know, mag ik zelf ook een voorbeeld aan nemen soms _O_). That's all I wanted to say, I think I'm done...
    Nu ik mijn antwoord lees klonk het ook heftiger als bedoeld. Maar ik vind het gewoon lastig dat niemand mijn bedoeling begreep. Ik wou gewoon de mensen met weinig stemmen een hart onder de riem steken, want sommige gaan zich daar toch een beetje door ontmoedigd voelen. En dan begon iedereen direct weer van "Ja, er is er weer één aan het zagen over vriendjespolitiek", terwijl ik het erg vond voor degene met maar 3-4 stemmen of zelf minder..


    Get outta my head!

    Degene op wie ik heb gestemd staan ook voor. Het zijn ook de twee die ik het meeste zie/ken. (':

    LordSarita schreef:
    Ik had dat met Emma, Shireen en Annick. :'D

    (bloos)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind dat we dit moeten doen voor de bemiddelaars. Ik zou echt niet weten wie er dan wint.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    Ik vind dat we dit moeten doen voor de bemiddelaars. Ik zou echt niet weten wie er dan wint.


    Er zijn toch maar 2 bemiddelaars? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Er zijn toch maar 2 bemiddelaars? xD


    1, that's the point.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    1, that's the point.

    Lololol


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Escritura schreef:
    (...)

    1, that's the point.


    Oh. She'd made that joke already with administrators, right? I was hoping it'd be something better this time D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Er is nog maar een bemiddelaar hoor xd.


    I am an idiot, I move.